  • 31. Data: 2006-03-25 09:27:06
    Temat: Re: Podwyzki oplat za konta w MultiBanku
    Od: "juzer7" <juzer7@_S_K_A_S_U_J_gazeta.pl>

    Przypominają mi się buńczuczne wątki po tym jak mBank wprowadził 50 gr
    opłaty za przelewy. Jak na tym wyszli - wszyscy wiemy. Klienci sobie
    ponarzekali, ale do likwidowania kont jakoś dziwnie się nie zabrali...

    pzdr
    juzer7

  • 32. Data: 2006-03-25 09:30:01
    Od: "juzer7" <juzer7@_S_K_A_S_U_J_gazeta.pl>

    > przenosząc konto co miesiąc czy dwa do innego banku ich w życiu nie
    dostaniecie.
    > Czy pomyśleliście kiedyś o tym ? Czy którykolwiek z Was będąc za granicą
    może
    > telefonicznie załatwić sobie szybki, w czasie kilku godzin, przelew np. 50
    > PLN nie mając złotówki na koncie ? Takie tylko jedno z udogodnień dla
    stałych
    > lojalnych klientów. I naprawdę złotówka w tę czy we wtę jest bez
    znaczenia.
    > Przynajmniej dla mnie.

    Mnie akurat nie potrzebne są takie bajery. Ale jak sobie pomyślę o
    przepinaniu PZetek, zdefiniowanych przelewów, stałych zleceń itd itp do
    innego banku to by mi się nie chciało dla 24 zł rocznie. Poza tym gdzie ci
    rozżaleni klienci (oprócz mBanku ;) znajdą niektóre funkcje serwisu
    transakcyjnego Multi? Pewnie część (1-3%) zamknie konta i to wsio. Ten wątek
    to raczej upuszczanie złości niż jakieś realne pogróżki :)

    pzdr

  • 33. Data: 2006-03-25 09:44:46
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 25 Mar 2006 10:27:06 +0100,
    osoba podpisana: juzer7 <juzer7@_S_K_A_S_U_J_gazeta.pl>
    napisała:
    > Przypominają mi się buńczuczne wątki po tym jak mBank wprowadził 50 gr
    > opłaty za przelewy. Jak na tym wyszli - wszyscy wiemy. Klienci sobie

    No własnie chyba nie wiemy ? Wiadomo ile BRE zarobiło/straciło na tym ?

    > ponarzekali, ale do likwidowania kont jakoś dziwnie się nie zabrali...

    Pytanie jak z osadem ? Bo dopóki konto jest za darmo to po co zamykać.
    No i np. na mnie mBank na pewno stracił. Bo osad jest w Multi, a mBanku
    uzywam do wypłat z Euronetów i BZWBk.

    Inna sprawa, że nawet owe 5 PLN nie jest jakąś wygórowaną kwotą, za to
    co daje Multibank, tylko ... podobnie jak poprzednio wyciągi, jakoś
    nieładnie to zrobili.

    Czy ktoś wie czy zostanie zachowana zasada, że w trakcie posiadania
    Multiplanu nie kasują za konto ?

    KJ

    People who make no mistakes do not usually make anything.

  • 34. Data: 2006-03-25 10:21:09
    Od: "l.b" <p...@p...com>

    > Zacisnąłem zęby i przeczytałem wszystkie posty w tym wątku. Ludzie z
    > jakich
    > banków Wy korzystacie, to raz. A dwa to jeden z drugim myślicie że jeżeli
    > będziecie zmieniać banki co miesiąc bo w tamtym za wypłatę gotówki biorą
    > zlotówkę a w tym dwa złote to w którymkolwiek potraktują Was poważnie ?

    Oczywiscie, ze powaznie, bo to dla banku dodatkowe pieniadze - prowadzenie
    konta, prowizje - myslisz, ze trzeba byc 16 lat w banku by byc powaznym? w
    przypadku jak bedziesz miec problemy to twoj kochany bank potraktuje cie
    odpowiednio powaznie...

> [...]
    > stałych
    > lojalnych klientów. I naprawdę złotówka w tę czy we wtę jest bez

    I na tym bazuja banki w Polsce...brak szcunku do pieniedzy przez
    Polakow.."zlotowka w ta czy w tamta" razy 10 czy 20 miljonow to ladna kwota
    prawda? Naprawde kiepski z ciebie biznesmen. I policz ile przez 16 lat
    wydales na to by bank traktowa cie "powaznie", moze wowczas dojdziesz do
    wniosku dlaczego?
    Ja mam kilka kont w bankach - wszystkie darowe, karty kredytowe darmowe,
    wyplaty darmowe...
    Naprawde nauczcie sie szanowac kazda zlotowke! Bo takim podejsciem tylko
    napedzacie tego typu ruchy banku... bo niby co? podniesiemy oplaty o 2
    zlote, wszka polak ma gest i powie dwa zlote w te czy w tamte...

  • 35. Data: 2006-03-25 10:25:58
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Inna sprawa, że nawet owe 5 PLN nie jest jakąś wygórowaną kwotą, za to
    > co daje Multibank, tylko ... podobnie jak poprzednio wyciągi, jakoś
    > nieładnie to zrobili.

    Wlasnie problemem nie jest to, ze oplata rosnie o 1 czy 2 pln. Dla mnie
    wkurzajace jest to, ze dowiaduje sie o tym nie od banku, a z 3 reki. Bez
    najmniejszego problemu mogli umiescic taka informacje na www, dolaczyc do
    wyciagow (papierowych, elektronicznych). Nic takiego sie nie stalo. Nawet
    dzis nie ma informacji w aktulanosciach, widzimy za to

    Zmiany godzin pracy CUF w Gorzowie Wlkp. i Rzeszowie

    Zmiany w serwisie transakcyjnym

    Witamy w nowym serwisie MultiBanku

    3 fundusze hedgingowe Superfund w ofercie Centrum Oszczędzania

    Ja sie dowiedzialem o zmianach oplat, ale moja mama nie sledzi ppb i moglaby
    sie dowiedziec o tym z wyciagu, ale juz po fakcie.

    MK

  • 36. Data: 2006-03-25 10:39:15
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    juzer7 wrote:
> [...]
    > opłaty za przelewy. Jak na tym wyszli - wszyscy wiemy. Klienci sobie
    > ponarzekali, ale do likwidowania kont jakoś dziwnie się nie zabrali...

    W mBanku konto jest darmowe, wiec nie potrzebowali zamykać. W Multi może być
    inaczej....
    Ciekawe, czy te zmiany ożywią sprzedaż ;)
    Mam rację - Krzysiek ?;-))

  • 37. Data: 2006-03-25 11:36:27
    Od: "miecznik" <p...@W...gazeta.pl>

    złodziej podatków <e...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    Wy
    > przenosząc konto co miesiąc czy dwa do innego banku ich w życiu nie

    A co to za bank bez internetu?

    Wszystkie duże już mają. To pewnie jakiś Mazowiecki Bank Regionalny czy coś
    w tym rodzaju, bo wszystkie PKO BP, Pekao SA, BPH i inne właśnie mają
    internet i oferują tzw. wodotryski.

  • 38. Data: 2006-03-25 12:58:11
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    złodziej podatków wrote:

    >(...) A dwa to jeden z drugim
    > myślicie że jeżeli będziecie zmieniać banki co miesiąc bo w tamtym za
    > wypłatę gotówki biorą zlotówkę a w tym dwa złote to w którymkolwiek
    > potraktują Was poważnie ?

    Co prawda nie biorę np. kredytów hipotecznych, ale z reklam i głosów na
    grupie wynikałoby, że banki traktują poważnie (w sensie oferowanych warunków
    refinansowania) _wyłącznie_ nowych klientów ;-)

> [...]
    > złotówki na koncie ? Takie tylko jedno z udogodnień dla stałych
    > lojalnych klientów. I naprawdę złotówka w tę czy we wtę jest bez

    To gratuluję _Twoich_ możliwości w _tym_ konkretnym banku. Bo to nie jest
    typowe, także w tzw. personal banking.
    Pochwalisz się kto Tobie takie warunki oferuje?

  • 39. Data: 2006-03-25 13:01:30
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Ja sie dowiedzialem o zmianach oplat, ale moja mama nie sledzi ppb i moglaby
    > sie dowiedziec o tym z wyciagu, ale juz po fakcie.

    Po prostu trzeba czytać to co się podpisuje. Jeżeli w umowie jest zapis że bank
    nie ma obowiązku informowania o zmianie wysokości opłat, to nie będzie
    informował. W imię czego mieli by to robić. Aby sprawić przyjemność klientowi ?
    Oni go mają w " bardzo " głębokim poważaniu. Jest dobry tak długo jak długo
    płaci lub trzyma środki na koncie. A niektórzy życzyli by sobie aby do
    darmowego konta ( na którym najczęściej leży pare złotych na opłacenie
    najbliższego ZUS-u ) jeszcze co jakiś czas dostać upominek od banku. Poważny
    klient w poważnym banku jest poważnie traktowany. Ot i wszystko.

  • 40. Data: 2006-03-25 13:15:31
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    l.b napisał(a):

    > Ja mam kilka kont w bankach - wszystkie darowe, karty kredytowe darmowe,
    > wyplaty darmowe...

    Opłata za prowadzenie nie jest taka najważniejsza wg mnie. Co z tego, że
    np. konto w mBanku jest darmowe jak każdy przelew poza mBank 0,50zł.
    Jeżeli robisz np. około 20 przelewów miesięcznie to wychodzi Ci 10zł no
    to już Multi wychodzi taniej.
    > Naprawde nauczcie sie szanowac kazda zlotowke! Bo takim podejsciem tylko
    > napedzacie tego typu ruchy banku... bo niby co? podniesiemy oplaty o 2
    > zlote, wszka polak ma gest i powie dwa zlote w te czy w tamte...

    A z szanowaniem każdej złotówki oczywiście się zgadzam.

    Przemek