  • Data: 2016-02-06 20:18:29
    Temat: Re: Podwyzki
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 02/07/2016 02:59 AM, Chris94 wrote:

    > Ale w swojej wypowiedzi nic nie wspomniałeś o tym, że to są tylko Twoje
    > spekulacje!

    Mój "kataster" był odpowiedzią na:

    Wydaje mi się, że Porządek(policja) i Socjalizm będą dowolnie
    kształtować ceny tak jak drzewiej bywało.

    Z czym najwyraźniej się zgodziłeś, bo nie zacząłeś jechać po adwersarzu?

    > Podałeś to jako niebudzącą wątpliwości informację, tak jakby pochodziła
    > z oficjalnego źródła.
    > A jak dotychczas, to największe zadłużenie w historii Polski, to
    > wygenerowało 8 lat rządów PO - http://www.dlugpubliczny.org.pl/

    Nie widzę tam rozliczenia partio-lata-zadłużeniowego od początka
    transformacji ustrojowej?

    > Nie mam zamiaru, nie ja jestem premierem. I to samo proponowałbym
    > opozycji, a zwłaszcza żeby nie próbowała jeszcze powiększać tego
    > deficytu przez składanie propozycji poszerzania zakresu tych świadczeń.
    > Wy mieliście 8 lat na to, nie zrobiliście w tym czasie nic, pozwólcie
    > teraz działać innym.

    "Wy", czyli komu teraz odpisujesz? Jestem pewien, że za moimi plecami
    nie stał nikt, kto wspólnie ze mną pisał na tą grupę.

    > Bo taką nazwę nosi ostatnie wcielenie partii, która poprzednio nazywała
    > się Unią Demokratyczną, a potem Unią Wolności.

    Aha, a moi i twoi rodzice urodzili się w komunizmie, więc ja i ty
    jesteśmy komunistami.

    > Właśnie, za rządów Hanny Suchockiej z Unii Demokratycznej

    Wespół z ZChN i PChD, czyli składowymi późniejszego PiS.

    > Okres rządów koalicji PSl-SLD, czyli dwóch partii, które przez cały
    > okres od 1989 r. (poza latami 2005-2007) na zmianę były koalicjantami
    > UD/UW/PO.

    Ale dlaczego robisz wyjątek dla lat 2005-2007? Tym bardziej, że w 2007
    roku rządzący PiS chciał wprowadzić kataster?

    > Okres rządów Jerzego Buzka (obecnie PO), wicepremierem Leszek
    > Balcerowicz (UW).

    ...oraz AWS, składowej późniejszego PiS.

    > Czy to Twoja następna "spekulacja"?
    > Bo wypowiedź p. Marcina Święcickiego absolutnie nie jest dla mnie
    > wiarygodnym źródłem.

    http://www.gazetapodatnika.pl/artykuly/bedzie_podate
    k_katastralny-a_3569.htm

    25 czerwca 2007 r.

    W rozmowie z ,,Rz" pogłoski o rychłym wprowadzeniu katastru potwierdził
    wicepremier Przemysław Gosiewski.

    Ale poszperaj też w gazetach z tamtego okresu.

    > PiS nie musiał straszyć. Wkrótce po wygraniu wyborów przez PO w 2007 r.
    > władze samorządowe dostały z Warszawy wytyczne odnośnie opracowywania
    > budżetu na następne lata. Miano w nich przyjmować wpływy z podatku
    > katastralnego w wysokości 1% wartości nieruchomości.
    > A wyborcy sobie to zapamiętali.

    I jak, opracowywali w 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014,
    2015 i nie wprowadzili przez dwie kadencje? I tajny plan katastru
    utrzymali przez tyle lat i mieli dowalić w roku 2016?
    Kto to wymyślił? Przecież to się kupy nie trzyma.

    A może było inaczej, i wytyczne dostali jeszcze od PiSu, który przecież
    planował wprowadzenie tego podatku w 2007 roku?

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com