    From: Marcin F <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Podpis na karcie.
    Date: Wed, 29 May 2002 14:09:57 +0200

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Wybacz, dla mnie jest to trywialna modyfikacja. Chcesz jeszcze prostszą?
    > Wymiana jednej kostki w samym POS-ie. Tej, która zawiera program.

    Zapewne system jest tak prymitywny ze nie polapie sie
    o tym ze zmieniles taka drobnostke jak oprogramowanie posa...
    Naprawde wierzysz w to ?

    > Pewnie są. Tylko zauważ, że jak są odłączone, to sobie moga wysyłać...

    Tak, tylko ze Ty oszukkiwac klientow odlaczonym posem tez sobie
    mozesz...
    Zapewne urzadzonko wysle raport przy pierwszym wlaczeniu. Nie wiem na
    100%
    czy jest tak jak pisze, ale nie widze powodu zeby tak nie bylo skoro
    potrafi to juz wspomniana przeze mnie budka telefoniczna.