    From: Marcin F <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Podpis na karcie.
    Date: Tue, 28 May 2002 16:25:15 +0200

    Adam Płaszczyca wrote:

    > No i? Masz trywialna modyfikację.

    ani trywialna ani modyfikacja posa, tylko dosc czasochlonna
    w konstrukcji przystawka do oglupiania naiwnych klientow,
    a jesli klient wykaze minimum zorientowania w temacie
    to ktos kto to robi bedzie mial powazne klopoty

    nie wiem czy wszystkie ale chyba wiekszosc pinpadow
    posiada wyswietlacz, co na nim wyswietlisz klientowi?
    zreszta to nie problem, zamiast kombinowac
    z dodatkowa klawiatura prosciej na te wlasciwa
    nakleic druga ale w postaci cienkiej folii
    (jesli autentyczna klawiatura jest w miare plaska)

    Krzysztof pisal:
    "Natomiast taka modyfikacja terminala, by zapamietywal dane z karty oraz
    wprowadzany przez klienta PIN jest trywialna, i nie wymaga zadnych
    dodatkowych operacji."

    wiec mnie ciekawi dokladnie to o co mu chodzilo a nie kombinowanie
    w stylu podstawiania podrobek pinpadow, masz jakis pomysl ?

    --
    Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
    Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!