  • Data: 2002-05-28 20:09:17
    Temat: Re: Podpis na karcie.
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin F <m...@i...pl> wrote:

    > ani trywialna ani modyfikacja posa, tylko dosc czasochlonna
    > w konstrukcji przystawka do oglupiania naiwnych klientow,
    > a jesli klient wykaze minimum zorientowania w temacie
    > to ktos kto to robi bedzie mial powazne klopoty

    Przepraszam, w jaki sposób klient może sie zorientować, że klawiatura,
    na której stuka kod jest 'lewa'?

    > nie wiem czy wszystkie ale chyba wiekszosc pinpadow
    > posiada wyswietlacz, co na nim wyswietlisz klientowi?

    To samo, co wyświetla prawdziwy wyświetlacz. Tak ciężko zdjąc sygnały?

    > zreszta to nie problem, zamiast kombinowac
    > z dodatkowa klawiatura prosciej na te wlasciwa
    > nakleic druga ale w postaci cienkiej folii
    > (jesli autentyczna klawiatura jest w miare plaska)

    Sam widzisz, że sposobów jest naprawdę wiele.

    > "Natomiast taka modyfikacja terminala, by zapamietywal dane z karty oraz
    > wprowadzany przez klienta PIN jest trywialna, i nie wymaga zadnych
    > dodatkowych operacji."

    > wiec mnie ciekawi dokladnie to o co mu chodzilo a nie kombinowanie
    > w stylu podstawiania podrobek pinpadow, masz jakis pomysl ?

    Bardzo proszę - rozbieramy pin-pad i podłączamy układzik do matrycy
    klawiatury. Dzięki temu wiemy jakie klawisze zostały naciśnięte.
    Potrzebne - Jeden układzik 89F2051 i jedna pamięć statyczna - razem - 20
    złotych.

    W POSA-a montujemy układzik podpięty do głowicy odczytującej. I równiez
    89F2051 + pamięć statyczna.

    Ew. można jeszcze inaczej - zmieniamy przewód łączący klawiaturę z
    POS-em na taki, który ma nieco więcej żył i od razu transmitujemy to, co
    naciśnięte do tego drugiego układziku (89F2051 ma port RS232). I mamy
    komplety od razu...

    --
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313