  • 1. Data: 2003-11-19 12:59:03
    Temat: Podatek od odsetek w 2004
    Od: "Fuzzyo" <m...@W...onet.pl>

    Witam !
    Chodzą słuchy że w 2004 podatek od odsetek będzie wynosił 19%. Prawda li to ?

  • 2. Data: 2003-11-19 13:01:34
    Temat: Re: Podatek od odsetek w 2004
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Fuzzyo <m...@W...onet.pl> wrote:
    > Chodzą słuchy że w 2004 podatek od odsetek będzie wynosił 19%. Prawda
    > li to ?

    ? Chyba ci sie z gielda pomylilo. Na odsetki od zyskow kapitalowych to juz
    jest od dluzszego czasu ;) 20%

  • 3. Data: 2003-11-19 13:06:49
    Od: "Jacek" <j...@W...onet.pl>

    > ? Chyba ci sie z gielda pomylilo. Na odsetki od zyskow kapitalowych to juz
    > jest od dluzszego czasu ;) 20%

    Are you siur AMRA? Ja żyje w przekonaniu, że od nowego roku będzie ujednolicone
    19%.

    Jacek

  • 4. Data: 2003-11-19 13:13:01
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > ? Chyba ci sie z gielda pomylilo. Na odsetki od zyskow
    > kapitalowych to juz jest od dluzszego czasu ;) 20%

    W drodze wyjatku w tej kwestii z Toba musze sie nie zgodzic,
    zgodnie z koncepcja obecnego min. fin. wszystko ma byc erhmm
    ujednolicone, w tym tez m.in. podatek "belkowy" ma zostac
    obnizony do 19%

    --
    Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
    do/podczas wysłania tej wiadomości.

  • 5. Data: 2003-11-19 13:15:27
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Maciej 'AbrahaM' Piotrowski > W drodze wyjatku w tej kwestii z Toba musze
    sie nie zgodzic,
    > zgodnie z koncepcja obecnego min. fin. wszystko ma byc erhmm
    > ujednolicone, w tym tez m.in. podatek "belkowy" ma zostac
    > obnizony do 19%

    Byloby bardzo fajnie :)
    Tyle, ze caly czas cos niektorzy majacza, ze ten podatek gieldowy jednak nie
    zostanie wprowadzony.

  • 6. Data: 2003-11-19 14:57:30
    Od: m...@p...onet.pl

    > W drodze wyjatku w tej kwestii z Toba musze sie nie zgodzic,
    > zgodnie z koncepcja obecnego min. fin. wszystko ma byc erhmm
    > ujednolicone, w tym tez m.in. podatek "belkowy" ma zostac
    > obnizony do 19%

    OK. Następne pytanie - lokata założona w czerwcu 2003, kapitalizująca się w
    czerwcu 2004 jakim podatkiem będą obarczone odsetki ?

  • 7. Data: 2003-11-19 17:01:08
    Od: "Przemek" <p...@...to.poczta.onet.pl>

    > OK. Następne pytanie - lokata założona w czerwcu 2003, kapitalizująca się
    > czerwcu 2004 jakim podatkiem będą obarczone odsetki ?
    >
    > --

    Liczy się data dopisania odsetek. A więc podatek z czerwca 2004.

  • 8. Data: 2003-11-19 21:35:33
    Od: "MAX" <max_kr[no_spam]@poczta.onet.pl>

    napisał w wiadomości news:bpfpjj$ehh$1@news.onet.pl...

    > ? Chyba ci sie z gielda pomylilo. Na odsetki od zyskow kapitalowych to juz
    > jest od dluzszego czasu ;)

    Oj, gdyby to był podatek od *zysków* to byłoby lepiej niż jest teraz.
    Obecnie jest to niestety podatek od przychodów...

    Pozdro,
    MAX

  • 9. Data: 2003-11-20 09:32:19
    Od: "Fuzzyo" <m...@W...onet.pl>

    > Liczy się data dopisania odsetek. A więc podatek z czerwca 2004.

    Byłoby fajnie, ale myślę że nasze fachowce rządowe wymyślą coś ciekawszego.
    Firmy robiące bankowy software powinny już zacierać ręce