  • 1. Data: 2003-11-19 12:17:03
    Temat: [VW] Zakladanie konta
    Od: " Marcin" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam

    Chce zalozyc konto prywatne w VW i mam kilka pytan:

    1. Czy podpis trzeba potwierdzic w konkrentym urzedzie pocztowym,
    czy tez w dowolnym? Jakie spostrzezenia z wizyty na poczcie?
    Czy podajac pani w okienku taki formularz nie spotkaliscie
    sie nigdy z sytuacja, ze nie pani nie wie co robic?
    Mysle, ze sytuacje chyba wyglada lepiej w duzych urzedach pocztowych
    niz w malym lokalnym na wiosce.

    2. Mozna wybrac zakladanie konta eDirect albo Plus. A jak sie chce dwa?
    Zalozyc najpierw eDirect, a potem zakladac od poczatku Plus i co wtedy
    podac? Jest sie juz klientem banku czy nie?

    3. Bank nie daje umowy. Tylko potwierdzenie. Bardzo mi sie to nie podoba.
    A jak na to patrza prawnicy? Czy to bezpeiczne dla klienta (przegladalem
    archiwum, ale jednoznacznej odpowiedzi nie znalazlem).

    4. Formularze dostepne na stronie w pdfach sa kolorowe. Czy te wygenerowane
    tez sa takie? (nie wiem czy zamawiac, zeby sami przyslali, mam tylko czarny
    atrament, a jasne odcienie zieleni moga nie byc widoczne)

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 2. Data: 2003-11-19 12:31:21
    Temat: Re: [VW] Zakladanie konta
    Od: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>

    Marcin z adresu: <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Witam
    >
    > Chce zalozyc konto prywatne w VW i mam kilka pytan:
    >
    > 1. Czy podpis trzeba potwierdzic w konkrentym urzedzie pocztowym,
    > czy tez w dowolnym? Jakie spostrzezenia z wizyty na poczcie?

    Jest na stronach VW lista urzędów, w których rzekomo pracow..., przepraszam,
    urzędnicy przeszli odpowiednie przeszkolenie.

    > Czy podajac pani w okienku taki formularz nie spotkaliscie
    > sie nigdy z sytuacja, ze nie pani nie wie co robic?

    Owszem. Pani była kompletnie zbita z tropu i pobiegła na zaplecze, zapytać
    kogoś starszego, co robić.

    > Mysle, ze sytuacje chyba wyglada lepiej w duzych urzedach pocztowych
    > niz w malym lokalnym na wiosce.

    To był duży urząd.

    > 2. Mozna wybrac zakladanie konta eDirect albo Plus. A jak sie chce
    > dwa? Zalozyc najpierw eDirect, a potem zakladac od poczatku Plus i co
    > wtedy podac? Jest sie juz klientem banku czy nie?

    Wypełnić formularz 2 razy, wysłać można oba razem.

    > 3. Bank nie daje umowy. Tylko potwierdzenie. Bardzo mi sie to nie
    > podoba. A jak na to patrza prawnicy? Czy to bezpeiczne dla klienta

    Tu już niech się prawnicy wypowiedzą. Ale czy puszczą parę z ust, tak za
    darmo?...

> [...]
    > wygenerowane tez sa takie? (nie wiem czy zamawiac, zeby sami
    > przyslali, mam tylko czarny atrament, a jasne odcienie zieleni moga

    Olej kolory. Nie wysyłasz pracy na konkurs plastyczny.

    --
    *Pozdrawiam*
    *Piotr Hołda*

  • 3. Data: 2003-11-19 13:13:58
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    Nie lepiej zamówić kuriera? Nie mam doświadczeń z pocztą, poprosiłam o
    kuriera. W dokmku, ciepło, wygodnie, 3 min i po wszystkim.

    Ja zamówiłam z wygodnictwa, bo trzeba by szukać papieru:) Przysłali
    błyskiem, jakoś tak chyba na trzeci dzień już było.

    Tylko, że kurier sobie poszedł, wziął co miał wziąć i na razie nic się
    nie dzieje. A siedem dni to już raczej minęło.

    Renata

  • 4. Data: 2003-11-19 13:15:30
    Od: Roman Sąsiada <k...@p...onet.pl>

    Dnia 03-11-19 13:17, Użytkownik Marcin napisał:
    > Witam
    >
    > Chce zalozyc konto prywatne w VW i mam kilka pytan:
    >
    > 1. Czy podpis trzeba potwierdzic w konkrentym urzedzie pocztowym,
    > czy tez w dowolnym?

    Na odwrocie formularza identyfikacyjnego jest lista urzędów, gdzie można
    potwierdzać.

    > Jakie spostrzezenia z wizyty na poczcie?

    W porządku. Pani wiedziała co robić, a jak się okazało że nie mam
    koperty VWBanku (mniejsza o powód) to poszła na zaplecze i przyniosła
    takową.

    > 4. Formularze dostepne na stronie w pdfach sa kolorowe. Czy te wygenerowane
    > tez sa takie? (nie wiem czy zamawiac, zeby sami przyslali, mam tylko czarny
    > atrament, a jasne odcienie zieleni moga nie byc widoczne)

    Zamówiłem wydruk i przesłanie dokumentów z Banku. Przyszły czarno-białe :-)

    --
    Roman Sąsiada
    k...@W...poczta.onet.pl http://katoda.republika.pl

  • 5. Data: 2003-11-19 13:18:59
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    s...@1...acn.waw.
    pl,
    Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>:

    > Nie lepiej zamówić kuriera? Nie mam doświadczeń z pocztą, poprosiłam o
    > kuriera. W dokmku, ciepło, wygodnie, 3 min i po wszystkim.

    Potwierdzam. Sprawnie, nawet DO nie sprawdza ;)

    > Ja zamówiłam z wygodnictwa, bo trzeba by szukać papieru:)

    Wydruk czarny, bez problemow.

    > Tylko, że kurier sobie poszedł, wziął co miał wziąć i na razie nic się
    > nie dzieje. A siedem dni to już raczej minęło.

    Bo teraz maja chyba nawal nowych klientow.

    --
    Robert

  • 6. Data: 2003-11-19 13:40:22
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Robert napisał:

    > Bo teraz maja chyba nawal nowych klientow.

    Ludzikowie wieja z mBanku?

    Bartol

  • 7. Data: 2003-11-19 13:46:43
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bpfrqf$h16$...@i...gazeta.pl,
    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>:

    > Ludzikowie wieja z mBanku?

    Pewnie po czesci tak - zauwaz, ze mBank podniosl % na mLokatach.
    Poza tym ostatnio mozna sie bylo mocno rozczarowac FI, wiec ludzie, po
    poczatkowej euforii, spojrzeli ponownie na eMaksa, po czym spojrzeli troche
    dalej i dojrzeli VW. To moja prywatna teoria :)

    --
    Robert

  • 8. Data: 2003-11-19 15:40:15
    Od: " Marcin" <k...@W...gazeta.pl>

    Witam

    Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl> napisał
    (a):

    > Jest na stronach VW lista urzędów, w których rzekomo pracow..., przepraszam,
    > urzędnicy przeszli odpowiednie przeszkolenie.

    Jezeli masz pod reka to daj konkretny link.
    Patrze i patrze na strone VW i nie moge znalesc:(

    > Tu już niech się prawnicy wypowiedzą. Ale czy puszczą parę z ust, tak za
    > darmo?...

    Pewnie nie:)

    > Olej kolory. Nie wysyłasz pracy na konkurs plastyczny.

    Chodzilo mi raczej o to, zeby za jakis czas sie nie okazalo,
    ze moj wydruk nie spelnia ich norm i trzeba wyslac ponownie:(
    Ale z innych postow widac, ze nie ma z tym problemu.

    Dzieki, pozdrawiam

    Marcin

  • 9. Data: 2003-11-19 15:44:40
    Od: " Marcin" <k...@W...gazeta.pl>

    Witam

    Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> napisał(a):

    > Nie lepiej zamówić kuriera? Nie mam doświadczeń z pocztą, poprosiłam o
    > kuriera. W dokmku, ciepło, wygodnie, 3 min i po wszystkim.

    Dla mnie nie. A do tego to ma byc kurier Stolicy (brr).
    Napisalem troche wiecej dlaczego nie lubie Stolicy,
    ale cos sie na serwerze gazeta.pl popsulo i chyba nie poszedl:(

    > Tylko, że kurier sobie poszedł, wziął co miał wziąć i na razie nic się
    > nie dzieje. A siedem dni to już raczej minęło.

    Chyba kazdy bank gdy mu zaczyna przybywac klientow wydluza
    procedury:(

    Dzieki, pozdrawiam Marcin

  • 10. Data: 2003-11-19 15:53:19
    Od: " Marcin" <k...@W...gazeta.pl>

    Witam

    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> napisał(a):

    > Ludzikowie wieja z mBanku?

    Rzeczywiscie mam konto w mBanku.
    Ale w VW chce zalozyc glownie z powodu likwidacji
    konta studenckiego w PKO BP. Euronet ma malo bankomatow,
    a u mnie na wiosce to tylko PKO BP i cos z banku spoldzielczego.
    No i zawsze moze sie zdazyc jakis pad systemu, wiec lepiej
    miec jakas alternatywe

    Pozdrawiam

    Marcin