  • 1. Data: 2003-11-19 12:07:59
    Temat: KK MC National Geographic Raiffeisena
    Od: "miecznik" <m...@p...onet.pl>

    Już za chwilę w ofercie Raiffeisena Banku pojawi się nowa karta kredytowa
    National Geographic. Wydawana w naszym ulubionym systemie MasterCard i w 5-ciu
    różnych wariantach graficznych. Mi się podoba ta z zebrą!

    http://www.raiffeisen.pl/cbaeb5642207edfc43d63106bd0
    3e1e1

  • 2. Data: 2003-11-19 12:28:15
    Temat: Re: KK MC National Geographic Raiffeisena
    Od: "Karol Żwiruk" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    miecznik <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    ciu
    > różnych wariantach graficznych. Mi się podoba ta z zebrą!

    1) stare - było już tu
    2) już karta jest - można składać wnioski

    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart http://kartyonline.net

  • 3. Data: 2003-11-19 13:05:48
    Od: "TeeS" <y...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Karol Żwiruk" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > ciu
    >
    > 1) stare - było już tu
    > 2) już karta jest - można składać wnioski

    Jakie wymagania?
    Czy możliwa jest uproszczona procedura wydawania (przy rezygnacji ze
    starej)?