  • 1. Data: 2004-05-14 06:16:29
    Temat: Podatek od gotowki na koncie zagranicznego Banku
    Od: "Artur" <m...@j...k-ow.net>

    Dostalem duzo sume na od znajomego w Turcji, Bank ten ma filie w Niemczech.
    Wybieram sie do Niemiec po te pieniadze. Czy ja od tych pieniedzy mam
    zaplacic u nas czy w Niemczech. Jak zrobic aby je przywiezc do Polski?
    Dziekuje za wszelka pomoc.

    --
    Artur
    mailto:m...@N...k-ow.net

  • 2. Data: 2004-05-14 06:25:33
    Temat: Podatek od gotowki na koncie zagranicznego Banku c.d.
    Od: "Artur" <m...@j...k-ow.net>

    Pieniadze sa wplacone do Banku w Turcji, ktory ma filie w Niemczech. Czy od
    tych pieniedzy wystarczy ja zaplace podatek w Niemczech, czy musze go
    wplacic w Polsce. Gdzie lepiej? Jak to powinno wygladac?
    --
    Artur
    mailto:m...@N...k-ow.net

  • 3. Data: 2004-05-14 08:49:11
    Od: "ali&kali" <a...@o...pl>

    Ważne z jakiego tytułu dostałeś i gdzie mieszkasz, a nie jak odbierzesz.

  • 4. Data: 2004-05-14 15:45:27
    Od: "Artur" <m...@j...k-ow.net>

    Użytkownik "ali&kali" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Ważne z jakiego tytułu dostałeś i gdzie mieszkasz, a nie jak odbierzesz.

    Jestem polakiem, mieszkam w polsce, a pieniadze sa pieniedzmi znajomego,
    ktore mam mu ulkowac w polsce.

    Artur

  • 5. Data: 2004-05-14 17:53:03
    Od: "ali&kali" <a...@o...pl>

    > Jestem polakiem, mieszkam w polsce, a pieniadze sa pieniedzmi znajomego,
    > ktore mam mu ulkowac w polsce.

    Więc o jakim podatku mowa?