  • 1. Data: 2004-05-14 09:18:20
    Temat: Konferencja i nieoficjalny zlot (spotkanie :) to juz w poniedzialek i wtorek!
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Hej, hej!
    Przypominam o zblizajacej sie konfernecji "Bezpieczenstwo w bankowosci" na
    SGH.
    To juz w najblizszy poniedzialek i wtorek!
    Wiecej informacji: http://konferencja.kartyonline.pl

    Od 19 (a moze i wczesniej? :) w poniedzialek spotykamy sie w Zielonej Gesi
    www.zielonages.pl (tuz obok SGH i Pol Mokotowskich).

    Z roznych rozmow wynika, ze bedzie troche ludzi z branzy ;) zarowno na
    konfernecji jak i potem.
    Serdecznie zapraszamy!!!

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-05-14 09:45:34
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

> [...]
    > www.zielonages.pl (tuz obok SGH i Pol Mokotowskich).
    >
    > Z roznych rozmow wynika, ze bedzie troche ludzi z branzy ;) zarowno na

    Kurcze, no zaluje ze nie bede mogl przybyc ale wlasnie bylem kilka
    dni temu w Wawie i wczesniej jak w czerwcu nie dam rady ponownie.
    Ale jezeli bylaby ogolna wola zorganizowania zlotu "z prawdziwego
    zdarzenia" to na pewno postaralbym sie byc. Mam za soba takie imprezy
    z grupy pl.sci.psychologia i wychodzi to zawsze baaardzo fajnie.

    Mozna to zorganizowac na kilka sposobow, np wynajac jakis osrodek
    letniskowy, mozna tez imprezowac na miescie (obowiazkowo lokale
    przyjmujace karty, niezaleznie od wysokosci transakcji :-)))
    a nocleg we wlasnym zakresie. Z moich skromnych doswiadczen wynika
    tylko, ze najmniej mobilna grupa sa Warszawiacy wiec moze wlasnie
    Warszawa bylaby najlpszym miejscem? W razie czego w Poznaniu moge
    organizacyjnie pozalatwiac co trzeba.

    A moze jakies mini-spotkanie pbb'owcow z Poznania? :-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 3. Data: 2004-05-14 14:58:45
    Od: "Karol Zwiruk" <p...@z...pl>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@k...pl>

    Gesi

    > Kurcze, no zaluje ze nie bede mogl przybyc ale wlasnie bylem kilka
    > dni temu w Wawie i wczesniej jak w czerwcu nie dam rady ponownie.

    to nie żałuj tylko się pojaw :) (to samo się tyczy innych :)
    nie będziemy zdradzać kto zapowiadał że się pojawi - ale chyba warto się
    zjawić !!

    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://kartyonline.pl

  • 4. Data: 2004-05-14 15:01:03
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Karol Zwiruk <p...@z...pl> wrote:
    > to nie żałuj tylko się pojaw :) (to samo się tyczy innych :)
    > nie będziemy zdradzać kto zapowiadał że się pojawi - ale chyba warto
    > się zjawić !!

    Warto warto :)
    I pierwszego i drugiego dnia.
    (chociaz ja juz sie zastanawiam jak dojde na ten drugi dzien, heheheh :)

    http://www.PRnews.pl

  • 5. Data: 2004-05-14 15:55:56
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    2004-05-14 11:45, Wilczek wrote:
    > Kurcze, no zaluje ze nie bede mogl przybyc ale wlasnie bylem kilka
    > dni temu w Wawie i wczesniej jak w czerwcu nie dam rady ponownie.

    A moze jednak? ;-)

    > Mam za soba takie imprezy
    > z grupy pl.sci.psychologia i wychodzi to zawsze baaardzo fajnie.

    Tak bardzo fajnie, jak bardzo fajnie jest na grupie psp? ;-)
    I czy baaardzo ostre bluzgi odchodzą na takich imprezach? ;-))

    > A moze jakies mini-spotkanie pbb'owcow z Poznania? :-)

    Jeśli o mnie chodzi - chętnie, o ile pojawi się wola spotkania wśród
    grupowej starszyzny ;-))
    A może by tak prosto z Poznania wyskoczyć do Wa-wy ;-))

    --
    luzyta

  • 6. Data: 2004-05-14 18:25:25
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 14 May 2004 11:18:20 +0200,
    osoba podpisana: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
    napisała:
> [...]
    > Wiecej informacji: http://konferencja.kartyonline.pl
    >
    > Od 19 (a moze i wczesniej? :) w poniedzialek spotykamy sie w Zielonej Gesi

    F...k dlaczego byłem przekonany , że to będzie wtorek :-(
    Kicha :-(

    KJ

    --
    Linux jest w stanie przeżyc wyjęcie procesora - resztę doliczy w pamięci.

  • 7. Data: 2004-05-14 18:40:53
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    2004-05-14 20:25, Kamil Jonca wrote:
    > F...k dlaczego byłem przekonany , że to będzie wtorek :-(

    kjonca, piwo's waitin'! ;-))
    --
    luzyta

  • 8. Data: 2004-05-14 19:02:42
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net> wrote:

    > kjonca, piwo's waitin'! ;-))

    hmm - we wtorek mozemy poprawic, jak beda zgloszenia :)

    http://www.PRnews.pl