  • Data: 2019-08-23 13:29:40
    Temat: Re: PodaRTki...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Tomasz Kaczanowski" qiraf6$je9$...@g...aioe.org

    > Kiedy próbowaliśmy ioi co w nim nie wyszło? Bo ja nie znam żadnych prób poza OFE,
    które rozmontowano zanim zaczęło działać
    > (pomijam fakt, że konstrukcja była do drobnej poprawy)...

    Co dobrego w OFE? Człowiek sam nie potrafi inwestować, więc powierza specom?
    Dlaczego nie powierza specom innych swych obowiązków życiowych:
    - kopulacji (inni na pewno są w tym lepsi)
    - pracowania (skoro ktoś nie potrafi inwestować,
    na pewno nie potrafi też pracować)
    - oddychania i jedzenia
    - zwiedzania świata
    - uczenia się...

    Może dlatego nie powierzamy innym kopulacji, gdyż wolimy
    własną, choćby niedoskonałą -- wolimy żyć niż oddać swe
    życie innym. Skąd więc podział na:

    - zarabiam ja
    ale
    - oszczędności powierzam OFE?

    Niby sam nie pomnażam swych pieniędzy, lecz je niosę do banku?
    Niby tak -- ale decyduję o tym, który to bank i dlaczego nie
    Santander...

    Ostatecznie nie ma nic przeciwko DOBROWOLNEMU powierzeniu kopulacji
    specom -- impotent czy inaczej bezpłodny zapewne szuka pomocy u speców...

    Nie mam nic przeciwko zlecaniu innym swego życia (prokreacji, budowy
    domu, sprzątania, jedzenia, ;) uczenia się) ale mam wiele przeciwko
    zmuszaniu mnie do oszczędzania w ten lub w inny sposób.

    MZ rolę państwa/państw należy ograniczyć do przestrzegania/kontroli
    umów zawieranych pomiędzy ludźmi czy osobami. (bank nie jest
    człowiekiem, ale umowę z nim zawieramy)

    > sorki, ale przemysł, obecnie będzie potrzebował mniej ludzi,

    Nawet Rosjanie na orbitę posłali robota zamiast ludzi!

    > szczególnie ze słabym wykształceniem i małymi umiejętnościami. Postępuje
    automatyzacja i postępować będzie.

    I chwała Allachowi!

    -=-

    Dlaczego pomimo tej automagizacji jest nadal bieda?
    Jest rzeczywista czy rzekoma?
    Jest dookoła (powszechna) czy dotyka wybrańców?

    --