  • Data: 2019-08-07 17:48:26
    Temat: Re: PodaRTki...
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 7 sierpnia 2019 10:22:21 UTC-5 użytkownik Piotr Gałka napisał:
> [...]
    kwote wolna od opodatkowania. Albo wogole zniosl PIT.

    > Nie znam się ale sądzę, że efekt w tę samą stronę, ale przy tej samej
    > kwocie pozostawionej ludziom mniejszy bo:
    >
    > - zyskują tylko ci co pracują - więcej ludzi (szczególnie kobiet) byłoby
    > aktywnych zawodowo,
    > - mniejszy problem z brakiem pracowników - mniejsze presja na płace,
    > - mniejszy wzrost kosztów pracy - mniejszy wpływ na inflację,
    > - więcej zarabiający zyskaliby więcej a oni mniejszą cześć wydają na
    > żywność - mniejszy wzrost popytu na nią niż obecnie.

    Tak, roznice by byly ale nie az tak drastyczne jak sie insynuuje w mediach czy na
    portalach spolecznosciowych.

    > Ja bym wolał aby znieśli PIT (coś bym zyskał a nie jak obecnie) i
    > zwolnili wszystkich urzędników zajmujących się rejestracją i kontrolą
    > PITów. Pracodawcy narzekają na brak pracowników, zatrudniają Ukraińców -
    > byłby zastrzyk naszych krajowych pracowników.

    Tu pelne poparcie. Ja jestem nawet za tym aby po prostu zwiekszono kwote wolna od
    opodatkowania albo podniesiono to co kiedys LPR wprowadzil.
    To by zamknelo usta ludziom ktorzy narzekaja ze to patologia dostaje kase tych co
    pracuja.