  • Data: 2002-01-07 06:36:40
    Temat: Re: Poczta Polska i mBank
    Od: "KOmiX" <m...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Laik" <n...@a...in.pl> napisał w wiadomości ...
> [...]
    (...)

    | drugi, obok PKP, relikt socjalizmu. bezwladny, olewajacy
    | klientow, nie kierujacy sie zadnymi racjonalnymi zasadami
    | w funkcjonowaniu.

    Nie przecze, ze jest inaczej, ale z bardzo wiarygodnych zrodel wiem,
    ze niedlugo to sie zmieni. PP wdraza projekt sieci rozleglej (wartosc
    inwestycji ok. 200 mln. zl), w ktorej zamiera polaczyc ok. 1/3
    wszystkich oddzialów pocztowych. Po tym ma byc tylko lepiej...

    pozdrawiam

    mar_mac-at-poczta.nospam.pl GG: 77631
    Zamien nospam=onet