  • 1. Data: 2004-10-27 19:57:57
    Temat: Pochwała BZ WBK
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    Witam,

    Bardzo miło zaskoczył mnie bank BZ WBK. Ostatnio składałem wniosek o wydanie
    karty kredytowej (nowy klient dla banku). Dwa dni później karta już była
    gotowa do odbioru w oddziale. Chyba żaden inny bank nie jest tego w stanie
    pobić.

    Polecam! Zwłaszcza w promocji, gdzie można dostać zwrot opłaty za wydanie
    karty.

  • 2. Data: 2004-10-27 20:05:04
    Temat: Re: Pochwała BZ WBK
    Od: wizardx12 <w...@p...onet.pl.invalid>

    Dnia 10/27/2004 9:57 PM, Użytkownik rsa127 napisał :

> [...]
    > pobić.
    >
    > Polecam! Zwłaszcza w promocji, gdzie można dostać zwrot opłaty za wydanie

    Widzę, że bardzo się cieszysz i chcesz się tą radością ze wszystkimi
    dzielić, ...ale czy musisz zakładać w tym celu dwa wątki ???

  • 3. Data: 2004-10-27 21:42:44
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-10-27 21:57, Użytkownik rsa127 napisał:
    > Polecam! Zwłaszcza w promocji, gdzie można dostać zwrot opłaty za wydanie
    > karty.

    A w którym oddziale pracujesz?:)

    BPNMSP
    p.
    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 4. Data: 2004-10-28 05:27:33
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    > Widzę, że bardzo się cieszysz i chcesz się tą radością ze wszystkimi
    > dzielić, ...ale czy musisz zakładać w tym celu dwa wątki ???
    ooops... przy pierwszym wątku padł mi komputer i wydawało mi się, że wątek się
    nie pojawił. Sorry.

  • 5. Data: 2004-10-28 05:30:33
    Od: r...@p...onet.pl

    > A w którym oddziale pracujesz?:)

    W żadnym? Czy trzeba pracować w banku, aby wypowiadać się pozytywnie? Od wielu
    lat mam zasadę, że zarówno gdy jestem jak gdy nie jestem zadowolony z usług czy
    produktów to korzystam z okazji podzielenia się opinią, w odróżnieniu od wielu
    osób które krzyczą tylko, gdy są niezadowoleni.