  • 1. Data: 2004-10-27 14:19:53
    Temat: gdzie kredyt do 10 tyś?
    Od: "Rafał" <r...@w...de>

    Witam

    Posiadam e-konto w mbanku gdzie mam również od marca kredyt odnawialny w
    wysokości 6.000 zł. We wrześniu spłaciłem kredyt w capital banku i teraz
    potrzebuję 8.000 zł. Niestety w mbanku nie dostanę bo chociaż w BIK-u jest
    informacja że kredyt jest spłacony to spóźniałem się ze spłatą rat w
    capitalu (ale nie przekroczyło nigdy 30 dni) i dopiero za 12 msc. mogę się
    starać o kredyt odnawialny w mbanku. Czy mam szansę na podwyższenie limitu
    kredytu odnawialnego? Kredyt spłacany jest terminowo i nie było salda
    ujemnego. Jeśli nie to w jakim banku mogę spróbować wziąźć kredyt? Wpływy na
    konto to ok 3.000 zł. miesięcznie. Potrzebuję szybko gotówki. Tylko nie
    mówcie że Provident :)) Taka opcja odpada.

    Pomóżcie proszę

    Pozdrawiam i dziękuję
    Rafał

  • 2. Data: 2004-10-27 20:06:02
    Temat: Re: gdzie kredyt do 10 ty??
    Od: "Dan" <n...@p...pl>

    Użytkownik "Rafał" <r...@w...de> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    >[...] Niestety w mbanku nie dostanę bo chociaż w BIK-u jest
    > informacja że kredyt jest spłacony to spóźniałem się ze spłatą rat w
    > capitalu (ale nie przekroczyło nigdy 30 dni) [...]

    Cos chyba krecisz, albo nie wiesz co masz w swoim raporcie kredytowym, albo
    miales niesamowitego pecha i te 30 dni miales po lutym. Tak sie szczesliwie
    sklada, ze w BIK raty z opoznieniem ponizej 30 dni sa oznaczane literka N
    (od "normalny" - czyli splacony terminowo). Jesli faktycznie gdzies sie
    dowiedziales, ze z powodu rapotu z BIK nie udzielono ci kredytu to sobie sam
    sprawdz w BIK jak twoj raport wyglada - mozliwe ze to z powodu
    niezamknietego rachunku czy kredytu gdzie kilkanascie PLN doprowadzilo stan
    do S (od "stracony")

    ---

  • 3. Data: 2004-10-27 20:26:32
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    od kategorii normalnej do straconej jest dłuuuuuga droga

  • 4. Data: 2004-10-28 08:10:33
    Od: "Rafał" <r...@w...de>

> [...]
    > sprawdz w BIK jak twoj raport wyglada - mozliwe ze to z powodu
    > niezamknietego rachunku czy kredytu gdzie kilkanascie PLN doprowadzilo

    No właśnie mam raport BIK i wszędzie jest Normalny.

    Rafał