  • 1. Data: 2004-10-27 15:58:29
    Temat: czy to nielegalne?
    Od: "gary_h" <g...@w...pl>

    Witam,
    proszę o odpowiedź czy to nielegalne, bo po prostu nie wiem:
    wypłacam z bankomatu jakąś sumę, i wpłacam w tym samym dniu na inne konto,
    np lokatę 7-dniową.
    W związku z tym iż kwota pobrana z bankomatu jest często księgowana z
    kilkudniowym opóźnieniem, moje pieniądze są oprocentowane przez jakiś czas
    na dwu rachunkach.
    Czy to nielegalne?
    Czy jest na to jakiś zapis prawny że tak nie można?

    pozdr

  • 2. Data: 2004-10-27 16:02:24
    Temat: Re: czy to nielegalne?
    Od: Stasio Podróżnik <b...@o...pl>

    Użytkownik gary_h napisał:

    > Czy jest na to jakiś zapis prawny że tak nie można?

    Oczywiście ... Jest to przestępstwo przeciwko mieniu.
    Artykuł 200 Kodeksu Karnego.
    Więc uważaj ...

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900

  • 3. Data: 2004-10-27 16:04:22
    Od: "Kamil Kosiński" <k...@...tak.dalej>

    "gary_h" <g...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > na dwu rachunkach.
    > Czy to nielegalne?
    > Czy jest na to jakiś zapis prawny że tak nie można?

    Detalista z Kolegi. Panowie Bagsik i Gąsiorowski robili to na troche większą
    skalę.

  • 4. Data: 2004-10-27 16:07:36
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    gary_h <g...@w...pl> zapodał(a):
> [...]
    > W związku z tym iż kwota pobrana z bankomatu jest często księgowana z
    > kilkudniowym opóźnieniem, moje pieniądze są oprocentowane przez jakiś czas

    oscylatorem się to zwie.

    > Czy to nielegalne?

    zapytaj tych, co za to dostali parę ładnych wiosen...

    > Czy jest na to jakiś zapis prawny że tak nie można?

    niestety, ale jest.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 5. Data: 2004-10-27 16:09:58
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    gary_h wrote:
> [...]
    > W związku z tym iż kwota pobrana z bankomatu jest często księgowana z
    > kilkudniowym opóźnieniem, moje pieniądze są oprocentowane przez jakiś

    blad - data ksiegowania nie sluzy do liczenia odsetek
    do tego sluzy tzw "data operacji" czyli "data wplywu" lub "data transakcji"
    W ktorym konkretnie banku zauwazyles ze brak daty operacji - banki teraz juz
    zwracaja uwage na te daty, ale kiedys to olewaly co wykorzystal Bagsik
    *** blad ***

  • 6. Data: 2004-10-27 16:18:38
    Od: "gary_h" <g...@w...pl>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał w wiadomości
    > W ktorym konkretnie banku zauwazyles ze brak daty operacji - banki teraz
    juz
    > zwracaja uwage na te daty, ale kiedys to olewaly co wykorzystal Bagsik

    w Inteligo, w historii widnieje tylko data księgowania, a może data operacji
    też gdzieś jest, a ja jej nie widzę...
    czy tak?

  • 7. Data: 2004-10-27 16:20:15
    Od: "gary_h" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <b...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:clogt1$rh0$2@nemesis.news.tpi.pl...
    > Oczywiście ... Jest to przestępstwo przeciwko mieniu.
    > Artykuł 200 Kodeksu Karnego.
    > Więc uważaj ...

    a gdybym tak sobie dla jaj tylko wypłacał co chwilę i nigdzie nie wpłacał od
    razu (tylko np za miesiąc) , to też mogę mieć kłopoty?

  • 8. Data: 2004-10-27 16:24:46
    Od: "PrzemB" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "gary_h" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    | juz
    |
    | w Inteligo, w historii widnieje tylko data księgowania, a może data

    W Inteligo odsetki liczą się od daty księgowania.
    Teraz weź kalkulator w rękę i policz ile dziennie musiałbyś wypłacać (jaki
    masz limit karty i ile pieniędzy do zainwestowania), aby to się opłacało.
    Było kiedyś na grupie. Poszukaj.

    Pozdrowienia
    PrzemB

  • 9. Data: 2004-10-27 16:27:52
    Od: "gary_h" <g...@w...pl>

    Użytkownik "PrzemB" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > masz limit karty i ile pieniędzy do zainwestowania), aby to się opłacało.

    limit można usunąć
    można dostać adres archiwum grupy?

  • 10. Data: 2004-10-27 16:48:25
    Od: "PrzemB" <p...@p...onet.pl>

    | limit można usunąć
    | można dostać adres archiwum grupy?

    google dzisiaj nie są czynne ?

    :-)

    http://www.google.pl/groups?q=Re:+mbank+(nie+o+wprow
    adzeniu+oplat...)&hl=pl&lr=lang_pl&selm=c1i7l3%24eek
    %241%40news.onet.pl&rnum=1

    Pozdrowienia
    PrzemB