    From: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Po co konto gospodarcze dla ZUS
    Date: Sat, 6 Apr 2002 16:06:49 +0200

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:06042002.56990677@budzik61.poznan.pl...

    > Czyli jak mam DG na własne nazwisko i płacę ZUS tylko za siebie to mogę
    > spokojnie hulać z osobistego eKonta w mBanku, ewentualnie z indywidualnego
    > w Inteligo za złotówę??? Rewelacja :))

    Pewnie, ze tak. I wcale nie musisz nawet tego konta zglaszac do ZUSu jak tu
    niektorzy sugeruja. Nie wiem czy eKonto mBanku akurat umozliwia przelew do
    ZUS, ale za darmo umozliwia to np. ePKO czy LG i pewnie wiekszosc innych
    bankow. Ja na przyklad ZUS przelewam z netKonta w LG. W Inteligo chyba jest
    drozej niz za 1 zł.

    marekz