  • Data: 2016-01-13 20:01:34
    Temat: Re: Po co brać kredyt jak się ma środki....?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:56968cd2$0$22838$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Piotr Gałka" napisał w wiadomości grup
    t...

    > Mowisz, ze lepiej wplacic te srodki na lokate, np na 3% ?

    Jakby nie belka to nawet czysto rachunkowo byłoby lepiej na 3%, ale nie
    jest.
    Ale jak się uwzględni inne czynniki:
    - dostępność gotówki gdyby nagle była potrzebna,
    - jakbym spłacił to nie będę mógł odsetek odliczać od przychodów z najmu,
    to lepiej/nie lepiej już jakby mniej jednoznaczne.

    > Owszem ... ale przyznasz, ze to troche nienormalna sytuacja :-)

    Trochę nienormalna, bo kredyt akurat z momentu, gdy marże były najniższe,
    ale nie wykluczone, że kredyt o który jest pytanie akurat podobny.
    P.G.