  • Data: 2018-04-14 14:28:02
    Temat: Re: Płatności zbliżeniowe
    Od: Nika <w...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Nie miałam karty przy sobie, tylko telefon. Karta z BZ WBK. Na szczęście
    miałam na telefonie apkę Millennium i wypłaciłam kasę z bankomatu
    Blikiem. Jak wróciłam po jakichś pięciu minutach, to jakaś babka właśnie
    płaciła kartą, więc trudno mi powiedzieć, czy to tylko na mnie się
    terminal Biedrony uwziął. Sama zresztą parę minut później zapłaciłam
    telefonem w innym sklepie bez problemu, ale na mniejszą kwotę, więc bez
    PINu. Świstek o odrzuceniu chyba jakiś dostałam, a potem na telefon
    przyszło powiadomienie o zwrocie środków.

    - -
    Nika