  • Data: 2018-04-14 11:27:36
    Temat: Re: Płatności zbliżeniowe
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dobry bank, niech ich kaczka kopnie. Napisz, jaki to, żeby się z daleka trzymać. GP
    tu akurat nie ma nic do gadania, problem był na linii terminal/aquirer <-> bank.
    Dostałaś świstek o odrzuceniu transakcji? Zapytaj w pekao (operator kart w
    biedronku).

    Hmm, już miałem pytać, czemu nie zapłaciłaś kartą, z którą poleciałaś do bankomatu,
    ale przypomniało mi się, że są bankomaty z blik - chyba że akurat ten bank pozwala na
    wypłatę z bankomatu za pomocą google pay?

    A ktoś przed Tobą czy w kasie obok płacił kartą? Mogło na chwilę (ew. dłużsżą) paść -
    kiedyś miałem tak w dużej dronce na Bokserskiej w DC (nota bene była to jedna z 3
    pilotowych, gdzie terminale były najwcześniej), oczywiście akurat ja miałem płacić -
    i jakie wrażenie, na jakieś 2 minuty ruch na 8 kasach ustał...