  • Data: 2018-04-11 13:09:37
    Temat: Re: Płatności zbliżeniowe
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Podobno nie działa to we wszystkich terminalach, z jakiejś przyczyny technicznej -
    ale nie wiem, czego dokładnie brakuje tym, w których nie działa.
    Mi póki co jeszcze się nie trafiło - ale płaciłem nie więcej niż 20 razy.
    OIDP widziałem info, że ok. 80% terminali pikaczowych w PL akceptuje telefony z NFC,
    co daje ok. 2/3 ogólnej liczby terminali (bo pikaczowych w ogóle też jest ok. 80%).
    Trafiłem za to na inną trudność - jako że NFC mam tylko w 7-calowym tablecie, to są
    pikaczowe pin-pady z takim "płotkiem" naokoło klawiatury (żeby ukrywać to, które
    przyciski się naciska) - i przy ekranie pozostaje na tyle mało miejsca, że byłoby
    ciężko taki tablet przyłożyć - antenę NFC ma niestety nieszczęśliwie umieszczoną na
    samym środku.