  • 1. Data: 2004-10-26 10:12:15
    Temat: Platnosc w Skype - Inteligo
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    Witam
    Probuje od kilku dni zaplacic za skype'a kartą inteligo..
    Za cholere mi się nie udaje. Inteligo twierdzi, że przychodzi
    żądanie autoryzacji i odsyłają ACCEPT. A w skype mam
    CANCELED..
    Srodki są blokowane na koncie ..
    Komuś udało się zapłacić za skypa - może inna karta działa ?

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 2. Data: 2004-10-26 10:14:18
    Temat: Re: Platnosc w Skype - Inteligo
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marcin Jurczuk <m...@t...pl> wrote:
    > Komuś udało się zapłacić za skypa - może inna karta działa ?

    Ja placilem 2 razy KK z Multi - kasa pojawia sie prawie natychmiast.
    Zobacz WP :) troche drozszy ale moze latwiej bedzie?
    http://wpkontakt.wp.pl/nawijka/cennik.html

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 3. Data: 2004-10-26 10:30:52
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    cll7tv$njr$...@k...task.gda.pl,
    Marcin Jurczuk <m...@t...pl>:

    > Komuś udało się zapłacić za skypa - może inna karta działa ?

    MC Lukas Onet dokladnie tydzien temu - bez problemu i kredyt pojawil sie
    prawie natychmiast, dziala.
    Rozliczenia transakcji jeszcze nie ma.

    --
    Robert

  • 4. Data: 2004-10-26 10:37:20
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-10-26, Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:

    > Ja placilem 2 razy KK z Multi - kasa pojawia sie prawie natychmiast.
    > Zobacz WP :) troche drozszy ale moze latwiej bedzie?
    > http://wpkontakt.wp.pl/nawijka/cennik.html

    Różnice są kolosalne, że tak powiem.
    Rozmowa międzymiastowa WP: 0.23PLN/min (23 gr/min)
    Skype cała Polska: 0.11 PLN/min (11gr/min)
    WP komórki polska: 1.19 zł/min
    Skype komórki PL: 0.90 zł/min
    WP USA: 17 gr/min
    Skype USA: 7 gr/min

    Lekko 2x ceny skype - to jest troche droższy ? :))
    Jak na telekomunikacje to sa kolosalne różnice.
    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 5. Data: 2004-10-26 10:46:42
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marcin Jurczuk <m...@t...pl> wrote:
    > Skype cała Polska: 0.11 PLN/min (11gr/min)

    ee - gdzie? 3 eurocenty.
    Tyle, ze za 10 euro kredytu placisz 11,5 (bo 15% vatu) - wiec teraz
    wycjodzi Euro za 5 zl to wychodzi kolo 15 gorszy.
    No chyba ze da sie jakos tego VATu nie placic?
    A w tlenie *ponoc* ma byc po 10 gorszy netto za minute w polsce + numer
    staly za 5 z l miesiecznie + faksy w PDFach mozna odbierac

  • 6. Data: 2004-10-26 10:52:26
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-10-26, Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:

> [...]
    > A w tlenie *ponoc* ma byc po 10 gorszy netto za minute w polsce + numer
    > staly za 5 z l miesiecznie + faksy w PDFach mozna odbierac

    A kiedy ma być ??? Chętnie pouczestniczę w testach..

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 7. Data: 2004-10-26 10:56:14
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marcin Jurczuk <m...@t...pl> wrote:
    > A kiedy ma być ??? Chętnie pouczestniczę w testach..

    Na dniach ponoc.
    http://tlen.biz/index.php?w=wywiad_mb2

  • 8. Data: 2004-10-26 11:22:23
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Jurczuk" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > CANCELED..
    > Srodki są blokowane na koncie ..
    > Komuś udało się zapłacić za skypa - może inna karta działa ?

    Parę dni temu gdzieś przeleciało mi że Skype zablokował przyjmowanie
    płatności z Polski.
    Chyba najprościej zapytać u źródła...

    TomekD

  • 9. Data: 2004-10-26 11:26:11
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    TomekD <t...@p...onet.pl> wrote:
    > Parę dni temu gdzieś przeleciało mi że Skype zablokował przyjmowanie
    > płatności z Polski.
    > Chyba najprościej zapytać u źródła...

    Placilem 23 go w nocy. Kasa od razu na koncie. KK Multi - wiec raczej zle
    masz informacje.

  • 10. Data: 2004-10-26 11:39:23
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:cllc8m$348$1@news.onet.pl...

    > Placilem 23 go w nocy. Kasa od razu na koncie. KK Multi - wiec raczej zle
    > masz informacje.

    Całkiem możliwe, jak pisałem gdzieś mi tylko mignęło.
    Z ciekawości sprawdziłem i znalazłem:
    http://tinyurl.com/66dqn
    - wygląda dość wiarygodnie.

    TomekD