  • 1. Data: 2004-10-26 09:30:33
    Temat: Bledny przelew... znowu
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    Witam serdecznie,

    Przegladalem archiwa grupy szukajac czegos na temat blednie
    zrealizowanego przelwu.
    Sprawa wyglada nastepujaco: Okazalo sie ze przelalem z Multibanku do
    Raiffeisen'a TRZY! przelewy. Jako odbiorce wpisalem prawidlowe imie i
    nazwisko odbiorcy lecz nieprawidlowy numer rachunku, bank ani razu nie
    zwrocil przlewu.

    Wiem, czytalem ze RB realizuje przelew tylko na podstawie numeru konta,
    bez udzialu danych personalnych wlasciciela.
    Zareklamowalem wszystkie przelewy w obu bankach.

    Orientujecie sie moze czy i jakie mam sznase na odzyskanie pieniedzy?

    Z drugiej strony dziwnie sie czuje wiedzac ze ktos dostal na swoje konto
    pare zlotych i ani mru-mru.

    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 2. Data: 2004-10-26 09:34:04
    Temat: Re: Bledny przelew... znowu
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-10-26 11:30, Jacek wrote:
    [..]

    > Z drugiej strony dziwnie sie czuje wiedzac ze ktos dostal na swoje konto
    > pare zlotych i ani mru-mru.

    A co Ty byś zrobił ?
    KJ

  • 3. Data: 2004-10-26 09:45:12
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    Użytkownik Kamil Jońca napisał:

    > On 2004-10-26 11:30, Jacek wrote:
    > [..]

    > A co Ty byś zrobił ?
    > KJ

    Dzieki za rzeczowa i na temat odpowiedz. Dales sie poznac juz z jednej
    strony a teraz daj sie poznac z drugiej i wylacz komputer.

  • 4. Data: 2004-10-26 09:47:15
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    Jacek <j...@g...pl> wrote:
> [...]
    > Raiffeisen'a TRZY! przelewy. Jako odbiorce wpisalem prawidlowe imie i
    > nazwisko odbiorcy lecz nieprawidlowy numer rachunku, bank ani razu nie

    Hmm - jak to nieprawidlowy? Udalo ci sie trafic w dobra lizbe kontrolna i
    ten rachunek istnieje?
    Chyba ze wyslales przelew do osoby, ktora ma tam rahunek i juz.
    Ale wina Twoja - wg regulaminu....
    Ja ostatnio z BPHu do znajomego wyslalem kase zamiast do DM - pomylka -
    myszka suwakiem za bardzo machalem...
    Tyle, ze ja napisalem i mi kase wplacil spowrotem.
    A tuaj - nie odzywal sie moze ktos, bo nie sprawdzil, albo lizyl, ze kase
    zatrzyma :)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najswiezsze informacje na temat banków i ich

  • 5. Data: 2004-10-26 09:54:22
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-10-26 11:45, Jacek wrote:
    [...]

    > Dzieki za rzeczowa i na temat odpowiedz. Dales sie poznac juz z jednej
    > strony a teraz daj sie poznac z drugiej i wylacz komputer.
    Ale ja zadałem pytanie serio. Co bys zrobił. Skąd wiesz, że człowiek po
    nie zadzwonił do banku, a bank nie puścił tego dalej.
    Poza tym wystarczy (IMHO), ze tych pieniędzy nie ruszał, aby bank po
    rekalmacji z Twojej strony mógł bezboleśnie wyksięgować i wycofać
    transakcję.
    Dalej. O ile ktoś w rajfim nie ma dostępu internetowego, to o przelewach
    mógł sie dowiedzieć z wyciągu ? Kiedy je puściłeś ? Ponad miesiąc temu ?
    Więc ponawiam pytanie "co byś zrobił" ?
    KJ

  • 6. Data: 2004-10-26 09:57:03
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-10-26 11:45, Jacek wrote:
    [...]

    > Dzieki za rzeczowa i na temat odpowiedz. Dales sie poznac juz z jednej
    > strony a teraz daj sie poznac z drugiej i wylacz komputer.
    A i zapomniałem: z jakiej strony dałem się poznać?
    KJ

  • 7. Data: 2004-10-26 09:57:39
    Od: Jacek <j...@g...pl>

> [...]
    > Tyle, ze ja napisalem i mi kase wplacil spowrotem.
    > A tuaj - nie odzywal sie moze ktos, bo nie sprawdzil, albo lizyl, ze

    Tak, taki rachunek tam istnieje bo zaksiegowali go.
    Ale w nazwie odbiorcy napisalem dane osoby na ktorej maja byc przelane
    pieniadze. W efekcie poszlo na czyjs inny rachunek.

    Czy to znaczy ze mam "napisac" takze reklamacje? Oba banki przyjely
    przez telefon rejklamacje.
    Z drugiej strony chyba ten ktos nie liczy ze sie nie dolicze braku kasy
    na kontach? Ehhh.... uczciwosc.

  • 8. Data: 2004-10-26 09:59:47
    Od: Jacek <j...@g...pl>

> [...]
    > Dalej. O ile ktoś w rajfim nie ma dostępu internetowego, to o przelewach
    > mógł sie dowiedzieć z wyciągu ? Kiedy je puściłeś ? Ponad miesiąc temu ?

    Kamil, jak to co bym zrobil? Nie mowie o 15 zł.
    Raiff wysyla co miesiąc papier z historia saldem itp.
    Chyba ten ktos widzi ze mu wpadlo od nieznajomego troche kasy! I liczy
    ze sie nie wyda?

    Jacek

  • 9. Data: 2004-10-26 10:07:35
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-10-26 11:59, Jacek wrote:

    > Kamil, jak to co bym zrobil? Nie mowie o 15 zł.
    No co ? Zadzwoniłbys do niego ? Do banku ? Po prostu nie wydawał tych
    pieniędzy jako nie swoich ? Przelał z powrotem (a co, jeśli to była
    wpłata na poczcie ?)
    > Raiff wysyla co miesiąc papier z historia saldem itp.
    Owszem _co_miesiąc_, czy już miesiąc minął?
    > Chyba ten ktos widzi ze mu wpadlo od nieznajomego troche kasy! I liczy
    > ze sie nie wyda?
    Nie jestetm duchem świętym, to nie wiem, moze wybrał opcję pod tytułem
    "nie ruszam, bo nie moje, pewnie się ktoś upomni'. Był okres że ja do
    konta lokacyjnego nie zaglądałem wogóle. Bo nie spodziewałem się tam
    zastać więcej niż parę groszy.

    KJ

  • 10. Data: 2004-10-26 10:15:16
    Od: "magia" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości news:nepfd.39701
    > Chyba ten ktos widzi ze mu wpadlo od nieznajomego troche kasy! I liczy ze
    > sie nie wyda?

    Dlaczego z gory zakladasz czyjas zla wole.
    Po pierwsze nie wiemy o jakie kwoty chodzi, bo 100 czy 200 zl to ja tez bym
    nie zauwazyla, nawet majac wyciag.
    Ba, pewnie bym nawet 1000 zl przegapila.
    Nie kazdy skrupulatnie sprawdza biling czy tez codziennie analizuje historie
    rachunku, zwlaszcza jesli na takim rachunku duuuzo sie dzieje.

    m.