  • 1. Data: 2004-10-26 07:44:44
    Temat: INGonline
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    Czy komuś działa ten bank bez windowsów?

    Renata

  • 2. Data: 2004-10-26 08:22:19
    Temat: Re: INGonline
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-10-26 09:44, Renata Gołębiowska wrote:
    > Czy komuś działa ten bank bez windowsów?
    >
    > Renata
    Tak. Firefox + Linux

    KJ

  • 3. Data: 2004-10-26 08:36:45
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > Czy komuś działa ten bank bez windowsów?

    Wiesz Renia, windowsy drogie nie sa, mozna i za 150 PLN cos kupic na rynku
    wtornym.... Kup, zainstaluj i nas już nie drecz...

    MAd Hat
    ter

  • 4. Data: 2004-10-28 06:39:38
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <cll1gb$ec6$1@inews.gazeta.pl>, Kamil Jońca wrote:

    > Tak. Firefox + Linux

    A robiłeś przelewy (i ew. inne operacje), czy tylko udało ci się
    zalogować i pooglądać konta?

    Renata

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę

  • 5. Data: 2004-10-28 06:48:38
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia 28 Oct 2004 06:39:38 GMT,
    osoba podpisana: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
    napisała:

    > A robiłeś przelewy (i ew. inne operacje), czy tylko udało ci się
    > zalogować i pooglądać konta?
    - oglądałem konta
    - robiłem przelewy zdefiniowane
    - definiowałem przelewy (tzn przy okzaji robienia przelewu, mogłem
    zaznaczyć jako wzorcowy)
    - złożyłem wniosek o fundusze ING
    - składełem zlecenia odkupienia funduszy
    - tworzyłem i czytałem wiadomości w wewnętrznej poczcie.
    - drukowałem operacje (te które się dało)
    Mam nadzieję, że teraz jasne. Jedyne niedogodności to:
    - okazjonalnie zdarzało się , że strona nie miała kodowania i pliterki
    się rozjeżdżały. Ale podkreślam okazjonalnie i być może to poprawili
    bo nie stwierdziłem.
    - okno javy czy ładować kolejny aplet, prz np. przelewie, ale nie
    pamiętam czy to było pod Linuksem czy pod Windą.
    KJ

    > Renata

    PS. Odesłałbym do archiwum, ale zorientowałem się, ze o tym pisałem na
    alt.pl.mozilla a nie na pbb
    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    Remember: Silly is a state of Mind, Stupid is a way of Life.

  • 6. Data: 2004-10-28 07:13:49
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <s...@k...kjonca.bogus>, Kamil Jonca wrote:

    > - oglądałem konta
    > - robiłem przelewy zdefiniowane
    > - definiowałem przelewy (tzn przy okzaji robienia przelewu, mogłem

    (...)

    Czyli wygląda, że działa. Bo pod operą, mozillą i netscapem ni chu
    chu.

  • 7. Data: 2004-10-28 07:30:21
    Od: Ohm <o...@p...onet.pl>

    Renata Gołębiowska wrote:
    > Czyli wygląda, że działa. Bo pod operą, mozillą i netscapem ni chu
    > chu.

    To znaczy że wina nie leży po stronie przeglądarki tylko Javy na twoim
    kompie. Musi być 1.4.2 lub nowsza no i Java Plugin też nowy (ważne).

    Działa mi na Mozilli i Netscape. Pod Operą podobno też (osobiście nie
    próbowałem), na Linux-ie i Solarisie.

    Ohm

  • 8. Data: 2004-10-28 07:56:35
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-10-28 09:13, Renata Gołębiowska wrote:

    > (...)
    >
    > Czyli wygląda, że działa. Bo pod operą, mozillą i netscapem ni chu
    > chu.
    To coś (niemal na pewno) masz skaszanione u Siebie. Aż zainstaluję w
    domu mozillę i sprawdzę.

    > Renata

    KJ

  • 9. Data: 2004-10-28 08:10:21
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <clq77c$4dm$1@atlantis.news.tpi.pl>, Ohm wrote:

> [...]
    > kompie. Musi być 1.4.2 lub nowsza no i Java Plugin też nowy (ważne).
    >
    > Działa mi na Mozilli i Netscape. Pod Operą podobno też (osobiście nie

    TZn. z tym ni chu chu to trochę przesadziłam:) Mogę sobie pooglądać
    konto, ale przelew nie wyjdzie. Przekażę wskazówki administratorowi
    mojego komputera, jak przyjdzie z pracy:) Widzę, że jest nadzieja, że
    zadziała, choć na stronie ing jest tylko Windows, a na infolinii pan
    powiedział "nie saportujemy linuxa":)