  • 1. Data: 2004-10-26 06:14:17
    Temat: Re: mBAnk glupie pytanie
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ktos" <k...@d...com> napisał w wiadomości
    news:clkppg$niq$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Mam pytanko. Czy placac np za telefon, ktory stoi na inna osobe mam
    > mozliwosc zmiany danych nadawcy przy wysylaniu zlecenia zaplaty? Qrcze
    > jakos
    > nie widze mozliwosci. Jestem skazany na moje dane nadawcy? Nie moge zrobic
    > przelewu w imieniu innej osoby? Jesli tak to niedobrze. Jak mam zaplacic
    > za
    > telefon,wode itp jesli wszystko stoi nie na mnie tylko np na moich
    > rodzicow.
    > Glupie pytanie, ale nie daje mi to spokoju.Chodzi o mBank. Pozdrawiam

    Zupelnie normalnie. Robisz przelew a w tytule przelewu wpisujesz odpowiedni
    kod
    (kazdy abonent/klient taki ma). W przypadku splacania kredytow jest jeszcze
    prosciej,
    bo zazwyczaj jest osobne konto i wazne zeby pieniadze na nie weszly.

    MarcinP

  • 3. Data: 2004-10-26 06:26:29
    Od: "ktos" <k...@d...com>

    Dziekuje za szybka odpowiedz.

  • 4. Data: 2004-10-26 06:28:46
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    ktos napisał(a):

    > Mam pytanko. Czy placac np za telefon, ktory stoi na inna osobe mam
    > mozliwosc zmiany danych nadawcy przy wysylaniu zlecenia zaplaty?

    Nie

    > Qrcze jakos
    > nie widze mozliwosci.

    Bo takiej możliwości nie ma

    > Jestem skazany na moje dane nadawcy?

    Tak

    > Nie moge zrobic
    > przelewu w imieniu innej osoby?

    A co to za problem wpisać odpowiednie dane w treści przelewu?

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*