  • 1. Data: 2003-02-21 13:24:14
    Temat: Platnosc kartą przez WWW Plusa
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    Cześć,

    Płaciliście ostatnio kartą za rachunek telefoniczny przez
    stronę Plusa? Dziś, tak samo jak miesiac temu (wtedy udanie),
    próbowałem zapłacić - bez skutku.

    Nawet człowiek z eCardu nie potrafił pomóc, nie potrafił
    zlokalizować błędu.

    Nie macie problemów?

    A w czym tkwi mój problem - bez względu na przeglądarkę
    i stan zabezpieczeń kompa, na etapie przejścia z plusgsm.pl
    na pay.ecard.pl, jeszcze *przed* wpisanem danych karty, mam
    komunikat iż 'bank odmówił autoryzacji'... Wtf?

    Szy.

  • 2. Data: 2003-02-21 13:39:25
    Temat: Re: Platnosc kartą przez WWW Plusa
    Od: "MariuszJ" <m...@d...pl>

> [...]
    > na pay.ecard.pl, jeszcze *przed* wpisanem danych karty, mam
    > komunikat iż 'bank odmówił autoryzacji'... Wtf?

    Miałem identyczny problem miesiąc temu.
    Zgłosiłem w Plusie.
    Dokładnie dzisiaj dokonałem płatności bez żadnego problemu.
    Pozdr
    Mariusz Jakimiuk

  • 3. Data: 2003-02-21 13:40:52
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Feb 21, 2003 at 02:24:14PM +0100, Szymon Nitka wrote:

> [...]
    >na pay.ecard.pl, jeszcze *przed* wpisanem danych karty, mam
    >komunikat iż 'bank odmówił autoryzacji'... Wtf?

    2607 -> podaj numer karty i bedziesz mial zaplacone. Dziala zawsze
    (no. w godzinach ich pracy).

    --

    --w

  • 4. Data: 2003-02-21 13:42:52
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Szymon Nitka wrote:

> [...]
    > na pay.ecard.pl, jeszcze *przed* wpisanem danych karty, mam
    > komunikat iż 'bank odmówił autoryzacji'... Wtf?

    U Ochojskiej mam dokładnie to samo czyli należy domniemywać, że problem
    leży po stronie eCardu.

    pzdr

    Tomek

  • 5. Data: 2003-02-21 13:54:53
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    Wojtek Piecek napisał:

    > 2607 -> podaj numer karty i bedziesz mial zaplacone. Dziala zawsze
    > (no. w godzinach ich pracy).

    I tak właśnie zrobiłem, ale zdecydowanie wolę opcję
    'no human inside' ;)

    Szy.

  • 6. Data: 2003-02-21 14:05:09
    Temat: Re: Re: Platnosc kartą przez WWW Plusa
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Feb 21, 2003 at 02:54:53PM +0100, Szymon Nitka wrote:

    > I tak właśnie zrobiłem, ale zdecydowanie wolę opcję
    >'no human inside' ;)

    A ja wlasnie preferuje 2607:

    . akceptuja dc
    . nie musze pamietac jakis magicznych numerkow z faktury

    --

    --w