  • Data: 2004-05-06 07:54:44
    Temat: Re: Platnosc karta MasterCard bez PINu i bez podpisu
    Od: "Marcin" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nikomu nie zamierzam na nic zwracać uwagi to nie mój problem.
    > A może mam kopnąć automat, który prosi, żebym przeciągnął kartę na
    > parkingu, a potem mówi dziękuję i otwiera szlaban.
    > A może dystrybutor paliwa na stacji, który robi tak samo, a może kasę
    > samoobsługową w sklepie, która chce tylko dwie rzeczy, kod kreskowy
    > towaru, a na końcu kartę kredytową.
    > Nie tędy droga.

    Pewny jestes, ze to nie Twoj problem? Czy taka transakcje latwo jest pozniej
    zareklamowac?
    Wiadomo, ze parkingi, autostrady i inne oplaty sa raczej bezpieczne, bo nie
    sadze, zeby ktos kradl karte kredytowa tylko po to, aby zaplacic nia za parking...
    Stacje benzynowe to juz bardziej lakomy kasek, choc przynajmniej w Polsce
    jeszcze takich, ktore nie wymagaja PINu nie widzialem.
    Ale co innego np. sklep z wyposazeniem lazienek, gdzie dwukrotnie placilem
    karta i gdzie moim zdaniem to nie byla pomylka sprzedawczyni, tylko taka
    mozliwosc udostepniona przez eService. Tak mi sie przynajmniej wydaje, choc
    jak jeszcze kiedys tam moze bede, to sie spytam.