eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPłatność kartą Inteligo ?????? › Re: Płatność kartą Inteligo ??????
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Slawek Kos" <s...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Płatność kartą Inteligo ??????
    Date: Thu, 14 Nov 2002 16:50:18 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 37
    Message-ID: <ar0mgp$ka1$1@news.tpi.pl>
    References: <ar04d9$cff$1@news2.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pe163.lodz.cvx.ppp.tpnet.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1037294938 20801 213.76.63.163 (14 Nov 2002 17:28:58 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 14 Nov 2002 17:28:58 +0000 (UTC)
    X-Notice-1: This post has been postprocessed on the news.tpi.pl server.
    X-Notice-2: Subject line has been filtered and leading Odp: string removed.
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2615.200
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2615.200
    X-Subject: Odp: Płatność kartą Inteligo ??????
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:212884
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Adrian <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ar04d9$cff$...@n...tpi.pl...
    > Około miesiąc temu dokonywałem płatności przez Internet za pomocą karty
    > Inteligo. Walutą było kilkadziesiąt dolarów które miały iść za granicę. Po

    Do USA?

    > wpisaniu numeru karty, daty jej ważności itd dostałem od razu SMS z
    Inteligo
    > informującego mnie o obciążeniu rachunku za transakcję wykonaną kartą (w
    > wysokości 1,01 zł). Myślałem że wszystko jest w porządku, aż do dzisiaj
    gdy
    > dowiedziałem się że żadna suma nie została do tej pory przesłana.
    Powiedzcie
    > jak to jest możliwe że Inteligo reklamuje swoją kartę którą można płacić w
    > necie, a okazuje się że nie można.

    W tym akurat przypadku to moze nie byc wina Inteligo.
    W momencie transakcji system sprzedawcy dokonuje probnej blokady na twoim
    koncie na minimalna kwote (1PLN, po przeliczeniu z USD wyszlo 1,01PLN
    zamiast 1,00, zaokraglenie) zeby sprawdzic, czy ta karta wogole funkcjonuje.
    Blokady srodkow a nie ich pobrania!
    Po realizacji sprzedazy (np. po wyslaniu towaru) sprzedawca dokonuje
    faktycznego obciazenia karty.
    Wiele firm z USA (i nie tylko) nie handluje z mieszkancami naszego pieknego
    kraju. Zapewne i ten sprzedawca sie nie zdecydowal dokonac transakcji wiec i
    karty ci nie obciazyl.
    Skoro nie obciazyl to i nie bylo potrzeby przekazywania srodkow.
    To nie problem karty tylko adresu odbiorcy...
    I tyle.

    --
    Pozdrowienia
    ---
    Slawek Kos --> s...@p...com


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1