  • 11. Data: 2012-08-10 23:54:07
    Temat: Re: Płatność PayPal, weryfikacja danych karty i nibybank
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Darek wrote:
    > a tego dolca nie masz czasami na koncie Paypal?
    >
    > Darek

    :)

    pewnie tak.

  • 12. Data: 2012-08-11 09:42:46
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 10 Aug 2012 20:40:39 +0000 (UTC), "Niby Bank"
    <n...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > zostało zaksięgowane, a po 7 dniach blokada 3 zł zniknęła, ale
    zamiast mieć

    Dlaczego założyłeś, że blokada 3 pln (na ta małą kwotę) była zwrotna?
    Ostatnio paypal czesto zmienia regulamin.

    --
    Marek

  • 13. Data: 2012-08-11 11:23:13
    Od: "Niby Bank" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > :)
    >
    > pewnie tak.

    pewnie nie, tj. nie mam.

  • 14. Data: 2012-08-11 13:02:30
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Marek wrote:
    > zamiast mieć
    >
    > Dlaczego założyłeś, że blokada 3 pln (na ta małą kwotę) była zwrotna?
    > Ostatnio paypal czesto zmienia regulamin.

    bo inaczej powinna pojawiac sie na wyciagu jako cokolwiek a nie zniknac
    w otchlani

  • 15. Data: 2012-08-11 15:50:16
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 10 Aug 2012 16:18:59 -0500, witek napisał(a):

    > to faktycznie jestes frajer.
    > jak ci jeszcze pare razy ktos zajuma twoja kase i na srodku ulicy
    > zostaniesz z golym portfelem to moze zrozumiesz dlaczego.

    To jak mi zajumają kasę z konta karty kredytowej, to już nie muszę tej
    kasy spłacać?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 16. Data: 2012-08-11 17:46:03
    Od: SDD <s...@t...pl>

    Niby Bank pisze:

    > Jakież było moje zdziwienie, gdy po 7 dniach blokada na kwotę Y zniknęła,
    > ale środki nie wróciły!! Dałem dupy, bo nie zrobiłem zrzutu ekranu z tymi
    > blokadami, ale zawsze było w porządku, poza tym kwota niewielka.

    Pieniadze z konta nie moga zniknac ot tak.

    Jesli rzeczywiscie ktos Ci "zabral" 3 zl, to na liscie transakcji
    powinno figurowac obciazenie na taka wlasnie kwote.

    Albo - jak pisal Jureq - zamiast kwoty 107 bedzi ewidnialo 110.

    I to jest wlasnie dowod dokonania transakcji.
    Blokada do niczego nie jest potrzebna.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 17. Data: 2012-08-11 18:05:44
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Chris94 wrote:

    > To jak mi zajumają kasę z konta karty kredytowej,

    nie moga zajumac twojej kasy, bo na karcie kredytowej, z definicji, jest
    to kasa banku, a nie twoja.

    > to już nie muszę tej
    > kasy spłacać?

    spornej kowty nie musisz.

  • 18. Data: 2012-08-11 21:25:03
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sat, 11 Aug 2012 11:05:44 -0500, witek napisał(a):

    > spornej kowty nie musisz.

    Taaak. A im dłużej będę się spierał z bankiem, tym więcej bank zarobi na
    odsetkach jeśli nie uzna mojej reklamacji.
    A jeśli dalej będę się upierał, że to nie była moja operacja, to w końcu
    po wielokrotnie większą kasę przyjdzie do mnie komornik z BTE.
    Za takie coś, to ja dziękuję bardzo.

  • 19. Data: 2012-08-13 14:59:21
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 11 Aug 2012 17:46:03 +0200, SDD napisał(a):

> [...]
    >
    > Albo - jak pisal Jureq - zamiast kwoty 107 bedzi ewidnialo 110.
    >
    > I to jest wlasnie dowod dokonania transakcji.

    Dokładnie. Jeżeli na wyciągu rozliczonych transakcji widnieje tylko 107
    zł a z 200 zł wyjściowych dostępne jest 90 zł a nie 93 zł to składa się
    reklamację i tyle.

    Xenocide