eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPłatność KK w sklepie internetowym a rezygnacja z zamówienia... › Re: Płatność KK w sklepie internetowym a rezygnacja z zamówienia
    From: "Sokolik Wędrowny" <f...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Płatność KK w sklepie internetowym a rezygnacja z zamówienia
    Date: Thu, 25 Oct 2007 10:43:35 +0000 (UTC)

    Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Z punktu widzenia banku? Nie.
    > Najlepiej naprawde upewnic sie ze rezygnacja zostala zrozumiana
    > a zamowienie anulowane.

    Tak też zrobię. Pismo z rezygnacją poleconym, oraz telefon, że takie pismo
    zostało wysłane. To powinno przekonać nawet najbardziej zawalonych
    niezrealizowanymi zamówieniami pracowników sklepu :)

    > Gdyby sklep dzialal w zlej wierze i chcial
    > "na sile" sprzedac "towar", mozna nie odebrac przesylki i ew.
    > reklamowac obciazenie w banku.

    O to ich nie podejrzewam, ale że licho jednak nie śpi - dzięki i za tą
    wskazówkę. Oby się nie przydała... :)

    Za to nasunęła mi się jeszcze jedna wątpliwa (dla mnie) kwestia. Jak wiadomo -
    "złota rybka" mBanku, którą płaciłem, ma możliwość ręcznego ustawienia m.in.
    dziennego limitu transakcji. Zwykle mam ten limit ustawiony na pułapie 0,01 zł
    :) i w razie potrzeby zwiększam go - na czas zakupów po czym ponownie zeruję.
    Tak było i tym razem. Czy jeśli, pomimo zejścia blokady, sklep zechce ponownie
    sięgnąć "po swoje" - to czy ustalone przeze mnie 0,01 jest tu przeszkodą? Czy
    też decyduje limit, który był aktualny w momencie autoryzacji?

    Niby prosta sprawa a dużo tych pytań... :)

    Marcin