eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPłatność KK Getinu a nieotrzymana przesyłka › Re: Płatność KK Getinu a nieotrzymana przesyłka
  • Data: 2019-05-21 12:22:51
    Temat: Re: Płatność KK Getinu a nieotrzymana przesyłka
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Tue, 21 May 2019 02:54:46 -0700 (PDT), w
    <a...@g...c
    om>, Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> napisał(-a):

    > W dniu wtorek, 21 maja 2019 11:39:15 UTC+2 użytkownik r...@k...pl napisał:
    > > Jakie są teraz uprawnienia klienta z tytułu nieotrzymania towaru?
    > > Reguluje to ustawa czy regulamin karty?
    > >
    > > Przesyłka z Ali (płacona z KK, ale nie paypalem, czas na zgłoszenie w serwisie
    > > minął).
    > > Kwota niewielka, ale może przetestuję sobie jak to w Getinie działa.
    >
    > Hehe, ustawa to może jakaś chińska być.
    > Polską to sobie może podetrzeć, wojny z Chinami o paczki nie wygramy ;>
    > A na poważnie - możesz się pobawić w chargeback, przy okazji może się przekonasz,
    że karta getoutu to nie sam miód ;P
    > Najpierw oczywiście trzeba reklamację do sprzedawcy, potem do ali - a jak nie
    załatwią, to z kompletem tych załączników do banku.
    > I upieraj sie przy reklamacji w trybie chargeback - chyba że getout sam zwróci.

    Chyba właśnie mi się odechciało :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1