eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPłatność KK Getinu a nieotrzymana przesyłka › Re: Płatność KK Getinu a nieotrzymana przesyłka
  • Data: 2019-05-21 13:43:51
    Temat: Re: Płatność KK Getinu a nieotrzymana przesyłka
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu wtorek, 21 maja 2019 13:30:01 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > W dniu wtorek, 21 maja 2019 13:07:48 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
    >
    > > Hmm, to się coś w chargeback zmieniło?

    > >A jak ma być chargeback, to trzeba spełnić odpowiednie wymagania.
    >
    > Jakie?

    Wow, to jednak się zmieniło :)
    Artykuł z czerwca 2017 - więc to wygląda jeszcze na PSD, albo coś tam jeszcze chyba
    było po drodze innego, bo na PSD2 to za wcześnie chyba.
    W każdym razie jest lepiej - o ile to nie jest tylko takie słodkie pierdzenie pana
    Lebiedzia w wykonaniu getoutu: "jeśli masz taką możliwość dołącz dokumenty, które
    mogą pomóc w realizacji reklamacji na Twoją korzyść np. wydruk z terminala, albo
    korespondencję ze sprzedawcą jeśli wcześniej próbowałeś odzyskać pieniądze w
    tradycyjny sposób." - bo kiedy to było obowiązkowe, a teraz już tylko opcja.
    No i jeszcze to: "Po przyjęciu reklamacji (do czego bank jest zobowiązany)" - ale to
    już wynik ogólnego wzięcia się za reklamacje bankowe przez unię.

    Ciekawy jestem, jak będzie wyglądał kontakt getoutu z aquiererem ali - oj, trafi tu
    zapewne swój na swego ;>

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1