  • Data: 2002-05-12 08:06:20
    Temat: Re: Platne konta Inteligo
    Od: "krab" <k...@h...pl_______> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> napisał w wiadomości
    > 2 zlote w ta czy w tamta - przeciez to sa pierdoly ! Nigdy nie zrozumiem
    czemu niektorzy
    > tak sie nad tym rozwodza i doglebnie to analizuja....

    kiedy ktos jest po obiedzie - to zapewne nie zrozumie ze ktos jest glodny
    :-)
    Mariusz policzyl konkretne wartosci i wykazal, ze nie chodzi mu o 2 zl
    (przyklad z innym bankiem!)- ale, ze prawie 600 zl jest w inte realnie
    nieoprocentowane, bo pracuje na oplaty bankowe i podatkowe i wyliczenie mi
    sie podoba bo jest ciekawe (mnie by sie pewnie nie chcialo) i zainteresowalo
    mnie na tyle, ze chetnie zobaczylbym takie kompleksowe porownanie bankow
    netowych.
    Z takich drobnych kwot tworza sie czasem spore sumy, kiedys mialem tylko 2
    konta, teraz mam ich chyba z pięć i kosztują mnie one prawie 700 zł opłat
    rocznych mniej ! wlasnie dlatego, ze chcialo mi sie to kiedys policzyc :-)