  • Data: 2002-02-15 10:37:40
    Temat: Re: Płacenie niepodpisaną kartą - wczorajsza przygoda:-)
    Od: "Wojtek Szczypta" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Ja miałem sytuację taką że mi się podpis wytarł.
    Podpisałem ją ale to był zwykły długopis i nie przyszło mi do głowy to że
    się wytrze.
    Tylko raz miałem problem, też w Leclercu, ale kasjerka się zdecydowała mi
    przyjąć.
    Następnym razem już podpisałem czymś trwalszym, ale Bank mi po miesiącu
    "ukradł" kartę.

    pozdrawiam XemiR