  • Data: 2002-02-15 10:30:52
    Temat: Re: Płacenie niepodpisaną kartą - wczorajsza przygoda:-)
    Od: m...@m...uni.lodz.pl (Krzysztof Miodek) szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 15 Feb 2002 09:42:08 +0100, Michał Kowalski napisał(a):
    >część produktów. Mnie zaciekawiło coś innego - stwierdził, że to PKO BP
    >zaleca swoim klientom niepodpisywanie kart. On do tej pory zawsze płacił,
    >nikt mu nie sprawdzał nieczego, dowód zawsze wystarczył. Co o tym sądzicie?

    To pewnie zależy od niedysponentki, ale jak kiedyś odbierałem kartę w
    oddziale PKO BP, to kazali mi na miejsu podpisać :-)
    Było to dawno temu, potem to już pocztą przysyłali...

    Krzysztof Miodek

    University of Lodz | "Never trust a computer you can lift"
    m...@m...uni.lodz.pl | IBM Emerging Markets Program speaker
    http://www.miodek.math.uni.lodz.pl/