  • Data: 2002-01-02 17:52:13
    Temat: Re: Placenie karta kredytowa - skad taka niechec?
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2 Jan 2002 14:31:58 GMT, Adam Płaszczyca <_...@i...pl> wrote:

    >To reklamujesz transakcję i knajpa musi pokazać slip-a z Twoim podpisem
    >i kwotą.
    >Dlatego, jeżeli nie chcesz dawać napiwku, to przekreślaj napiwek i
    >wpisuj niepowiększoną kwotę.

    Dodatkowo jeszcze gdzies czytalem (chyba w instrukcji POSa), ze
    napiwek nie moze przekroczyc 30 % (chyba) kwoty rachunku. Tylko nie
    wiem czy to ograniczenie Polcardu czy jakies globalne regulacje.

    A BTW to jak powinna wygladac procedura rozdzielania miedzy
    pracownikow napiwka z kart? Bo jakos nie widze sensownego sposobu,
    zeby akurat ta osoba ktorej chcialem napiwek dac dostala wlasnie moj w
    takiej wysokosci jak podalem, co najwyzej rowne dzielenie miedzy
    wszytkich.
    A ze w praktyce pewnie wogle tych napiwkow nie dostaja to inna sprawa.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl