  • 1. Data: 2004-04-09 20:40:49
    Temat: "Płacę z Inteligo" - jakie warunki dla firmy?
    Od: Damian <grupydyskusujne@[wytnij].konto.pl>

    Witam grupowiczów

    zwracam się do Was z zapytaniem, czy ktoś wie, na jakich warunkach działa
    obecnie usługa "Płacę z Inteligo" [koszt uruchomienia usługi, ew.
    "abonament miesięczny" prowizja od każdej transakcji]

    Faq Inteligo - milczy nt temat... archiwum grupy - via google raczej nic
    nie wniosło...

    Zwyczajowo przemiły konsultant poprosił o przesłanie zapytania mailem... i
    zapewnił, że odpowiedź uzyskam w ciągu kilku dni... niestety śmiem
    powątpiewać, biorąc pod uwagę okres świąteczny... [i moje przeboje z
    otwarciem konta firmowego]

    dziękuję za konkrety i życzę grupowiczom mokrych świąt i wesołych jajek
    [albo jakoś podobnie ;p]

    pozdrawiam
    Damian

  • 2. Data: 2004-04-09 20:50:00
    Temat: Re: "Płacę z Inteligo" - jakie warunki dla firmy?
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Damian napisał:

    > zwracam się do Was z zapytaniem, czy ktoś wie, na jakich warunkach działa
    > obecnie usługa "Płacę z Inteligo" [koszt uruchomienia usługi, ew.
    > "abonament miesięczny" prowizja od każdej transakcji]

    Chyba standardowo. Uruchumienie bezplatne (czyli 1 zl za wymiane karty w
    Plusie ;-) ), piewsze dwa miesiace za free, potem 4,99 zl miesiecznie,
    50 gr za zapytanie (czyli wyslanie SMSa z aplikacji w telefonie).

    Bartol

  • 3. Data: 2004-04-09 20:57:39
    Od: SebCz <a...@K...pl>

    > Chyba standardowo. Uruchumienie bezplatne (czyli 1 zl za wymiane karty w
    > Plusie ;-) ), piewsze dwa miesiace za free, potem 4,99 zl miesiecznie,
    > 50 gr za zapytanie (czyli wyslanie SMSa z aplikacji w telefonie).

    Hmm, Kolega chyba pyta o to ile to kosztuje, aby na swojej stronie
    zaaplikować opcje 'Płacę z Inteligo"
    Ale może już za dużo piwa wypiłem, i mieszam Serwis SMS z Płacę z Inteligo
    ;)

    ______
    Pozdrowienia
    SebCz
    ______

    Zanim napiszesz na'priv', zdejmij kapelusz....

  • 4. Data: 2004-04-09 21:04:05
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik SebCz napisał:

    > Hmm, Kolega chyba pyta o to ile to kosztuje, aby na swojej stronie
    > zaaplikować opcje 'Płacę z Inteligo"
    > Ale może już za dużo piwa wypiłem, i mieszam Serwis SMS z Płacę z
    > Inteligo ;)

    O kurka, chyba juz pozno i cos zle kumam. ;-)))))))

    A o Place z Inteligo faktycznie nic na ich stronach nie ma. Ale
    slyszalem, ze ciezko sie z nimi dogadac (w sensie przeprowadzenia calej
    procedury i uruchomienia uslugi). Zdaje sie, ze m.in. dlatego hooyah ma
    tylko mTransfer.

    Bartol

  • 5. Data: 2004-04-09 21:10:10
    Od: Damian <grupydyskusujne@[wytnij].konto.pl>

    Fri, 09 Apr 2004 22:57:39 +0200, na pl.biznes.banki, SebCz napisał(a):

    > Hmm, Kolega chyba pyta o to ile to kosztuje, aby na swojej stronie
    > zaaplikować opcje 'Płacę z Inteligo"
    > Ale może już za dużo piwa wypiłem, i mieszam Serwis SMS z Płacę z Inteligo

    bez "chyba" :-)

    chcę uruchomić "płacę z inteligo" na stronie firmowej... ;)
    aby [gwoli ścisłości] klienci [mający konto w inteligo] mogli płacić za
    usługi w miarę bezpośrednio :)

    pozdrawiam
    Damian

  • 6. Data: 2004-04-09 22:01:02
    Od: "gasper" <g...@p...com>

    wysłałem kiedyś do nich zapytanie w tej sprawie - w odpowiedzi otrzymałem
    prośbe o podanie wszystkich danych firmy, obrotów, vatu, pitu itd. i na tym
    się zakończyło

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2004-04-10 00:21:39
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    gasper napisal/a:
    > wysłałem kiedyś do nich zapytanie w tej sprawie - w odpowiedzi
    > otrzymałem prośbe o podanie wszystkich danych firmy, obrotów, vatu,
    > pitu itd. i na tym się zakończyło

    tzn. na czym? Rozumiem, że piłka została po Twojej stronie?

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy

  • 8. Data: 2004-04-10 08:32:31
    Od: "gasper" <g...@p...com>

    Użytkownik "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > tzn. na czym? Rozumiem, że piłka została po Twojej stronie?

    odpisałem im grzecznie, że dane firmy moge podać, ale info o obrotach itd.
    podam gdy dostane jakąś chocby szkieletową oferte - i od tamtej pory brak
    zainteresowania - a chcieli wiedzieć dosłownie wszystko nie przedstawiając
    nic co można nazwać ofertą

  • 9. Data: 2004-04-10 10:03:15
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik gasper napisał:
    > wysłałem kiedyś do nich zapytanie w tej sprawie - w odpowiedzi otrzymałem
    > prośbe o podanie wszystkich danych firmy, obrotów, vatu, pitu itd. i na tym
    > się zakończyło

    No wlasnie. Typowe komunistyczne podejscie do biznesu. Tam chyba jakis
    byly ubek pracuje w dziale kontaktow z klientami. Co ich do ku&^% nedzy
    interesuja takie detale.

    Moze dlatego nie warto w ogole z nimi gadac?

    Bartol

  • 10. Data: 2004-04-10 10:58:46
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości

> [...]
    > interesuja takie detale.
    >
    > Moze dlatego nie warto w ogole z nimi gadac?

    No to moze ktos ma doswiadczenie z mBankiem i ich mTransferem?

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski