    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Place z Allegro
    Date: Thu, 18 Feb 2010 10:12:33 +0000 (UTC)

    Dnia Thu, 18 Feb 2010 10:54:13 +0100, MarekZ napisał(a):
    > Około 10 dni temu usiłowałem zapłacić kartą kredytową kwotę około 90 zł przy
    > użyciu Płacę z Allegro. Nie udawało mi się to, transakcja była notorycznie
    > anulowana. Użyłem zatem innej karty i ponownie, transakcje były anulowane.
    > Wylicytowałem ten sam przedmiot z innego konta, użyłem trzeciej karty -
    > transakcje znowu zostały anulowane. Postanowiłem podrążyć temat. Po wymianie
    > dwóch maili w zasadzie z automatem używającym cytatów, dziś dostałem
    > pierwszą odpowiedź od żywego człowieka, który chyba przeczytał co do niego
    > piszę przynajmniej częściowo. A oto jej treść:

    Witam,

    Miałem wczoraj dokładnie to samo - dwie transakcje zaakceptowane na stronie
    platnosci.pl i po zakończeniu transakcji oraz przejściu do allegro
    informacja "płatność anulowana". Potem druga próba - i dokładnie to samo.

    > "Dziękuję za wiadomość, jednocześnie przepraszam za długi czas oczekiwania
    > na odpowiedź.
    > Uprzejmie informuję, że centrum autoryzacyjne kart zakwalifikowało Pana
    > kartę do kart o wysokim ryzyku realizacji transakcji, w związku z tym
    > transakcja została anulowana przez dział bezpieczeństwa naszego serwisu.
    > Celem wyjaśnienia sugeruje kontakt z bankiem wystawcy karty."

    Bzdura, bo wtedy autoryzacja by nie przeszła. A w moim przypadku jak
    najbardziej przeszła...

    Też zamierzam to drążyć. :)

    Pozdrawiam,
    --