eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBezpieczenstwo placenia (w sieci) karta wypukla? › Re: [Pietnuje Wirtualny Sklep] Bezpieczenstwo placenia (w sieci) karta wypukla?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Pietnuje Wirtualny Sklep] Bezpieczenstwo placenia (w sieci) karta
    wypukla?
    Date: Sun, 2 Jun 2002 17:07:01 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 34
    Message-ID: <addcat$g8b$1@news.tpi.pl>
    References: <adalre$mm8$1@news.tpi.pl> <addaih$d0e$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: pf18.warszawa.sdi.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.tpi.pl 1023030429 16651 213.25.209.18 (2 Jun 2002 15:07:09 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 2 Jun 2002 15:07:09 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:185501
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "AMRA" <a...@a...com> napisał w wiadomości
    news:addaih$d0e$1@news.onet.pl...
    >
    > > 5. Czy sklepy typu Merlin , Vivid, WP sa bezpieczne (z punktu widzenia
    > > klienta)?
    >
    > tak
    >

    Jezeli chodzi o ten ostatni to sie nie zgadzam. Opisywalem juz kiedys jak to
    Wirtualne Polska zabrala sobie pieniadze z mojej karty, a towaru nie
    wyslala. Na rozpatrzenie reklamacji czekalem rowne 6 m-cy. W tym czasie
    oczywiscie WP nawet nie zareagowala. Pieniadze odzyskalem tylko dzieki
    dobrej woli Kredyt Banku. Bank uznal moja reklamacje mimo, ze pieniedzy nie
    udalo mu sie odzyskac [do tego czasu] od Wirtualnej Polski. Dodam, ze po
    pewnym czasie informacje dotyczace tego zamowienia zostaly zupelnie
    wymazane.
    Hehe... kiedys WP napisal zebym dal spokoj z przypominaniem tego zdarzenia
    ;). No, i faktycznie przestalem pisac o moim zdaniu nt. tego 'sklepu'.
    Zdecydowalem sie nawet dac im druga szanse ;). I oto 2 tygodnie temu
    zlozylem zamowienie na sprzet ktory oferowali po promocyjnej [jak mi sie
    wydawalo] cenie. Zamowienie zostalo przyjete, autoryzacja przebiegla
    pozytywnie. Po 2 dniach zajrzalem zobaczyc na jakim etapie realizacji sie
    ono znajduje. I coz zobaczylem... 'ANULOWANO'. Otoz Wirtualna Polska doszla
    do wniosku, ze nie wysle mi towaru i nawet nie mieli zamiaru mnie o tym
    powiadomic, mimo ze maja moje numery telefonow [dom, GSM] i e-mail. Zeby
    nikt nie myslal, ze to drobnostka to napisze, ze wartosc rynkowa zamowionych
    rzeczy przekraczala 9 000 PLN. Pracownicy Wirtualnego Sklepu jak zadzwonilem
    dowiedziec sie o przyczyne anulowania nie widzieli nic zlego w swoim
    postepowaniu i stwierdzili, ze po prostu towaru zabraklo w magazynie.
    Tak wiec odradzam zakupy w tym 'sklepie'.

    Maciej

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1