  • 1. Data: 2002-04-26 16:25:50
    Temat: Pierwszy wirtualny docenił email jako drogę komunikacji z klientem :))))))))))))
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    Właśnie dostałem pierwszego automatycznego maila z mBanku :))))
    Sporo czasu minęło zanim mBank zdecydował się na taką formę komunikacji.

    Kamil
    c...@h...pl

  • 2. Data: 2002-04-26 17:17:36
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    camokiller wrote:

    > Właśnie dostałem pierwszego automatycznego maila z mBanku :))))
    > Sporo czasu minęło zanim mBank zdecydował się na taką formę komunikacji.

    tzn. ze klienci pierwszego wirtualnego maja sie cieszyc czy wrecz
    przeciwnie ?

    --
    Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
    Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!

  • 3. Data: 2002-04-26 21:16:03
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "camokiller" <c...@h...pl>
    napisał w wiadomości

    > Właśnie dostałem pierwszego automatycznego maila
    z mBanku :))))
    > Sporo czasu minęło zanim mBank zdecydował się na
    taką formę komunikacji.

    Hmm ... kiedyś wysłałem do nich zapytanko emailem
    i po 3 godz. dosatałem odpowiedź. Więc od tego
    czasu maja mój adres a żadnego automatycznego info
    (rozumiem że jakaś informacja o ofercie mbanku, o
    poszerzeniu itp) nie otrzymałem.

    Sark

  • 4. Data: 2002-04-26 22:16:09
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    "Sark" <w...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > czasu maja mój adres a żadnego automatycznego info
    > (rozumiem że jakaś informacja o ofercie mbanku, o

    A dawałeś zgodę na przetwarzanie danych w celach marketingowych ?
    To co otrzymałem znajduje się poniżej i muszę powiedzieć że pierwszy raz
    takiego maila z mBanku dostałem. Może niedługo będą również jakieś wyciągi
    tak jak w Inteligo, <mode="złośliwość"> skoro mbankowcy opanowali już
    technologie emaili </mode> ;-))

    Tyle że nie do końca wiem czy z tego maila powinienem się cieszyć czy
    smucić, bo zalatuje mi to promocją Inteligo

    Kamil
    c...@h...pl

    Wiosna z mBankiem - Lato w Paryżu!

    W nowym konkursie mBanku nagrody są 'kobiece', lecz płeć nie gra tutaj
    roli!

    Do wygrania jest bardzo dużo:
    - 8 jednoosobowych wycieczek do Paryża
    - 900 apaszek mBanku
    - 450 wisiorków w kształcie delfina

    Każda z tych nagród to idealny prezent dla bliskiej Ci osoby.
    Wystarczy, że pomożesz jej w pozyskaniu nowych Klientek i Klientów mBanku
    i Nagroda Główna może należeć do niej. *

    Jeśli chcesz wziąć udział - nie zwlekaj!
    Konkurs trwa tylko do 30 czerwca!

    Dowiedz się więcej o mBanku.
    Odwiedź nas: www.kobieta.mBank.com.pl

    Pamiętaj
    Aby wziąć udział w konkursie, należy namówić co najmniej jedną osobę, by
    założyła konto w mBanku. Powinna wypełnić formularz na naszych stronach,
    podając koniecznie 8 ostatnich cyfr rachunku Uczestniczki konkursu:
    www.kobieta.mBank.com.pl

    * Wycieczka do Paryża, jako nagroda główna w konkursie, nie może zostać
    przeniesiona na osobę trzecią. Jeśli chcesz, by na wycieczkę pojechała
    wybrana przez Ciebie osoba, wystarczy, że będzie w trakcie konkursu
    Klientką mBanku, a przy zgłaszaniu nowych osób podany zostanie numer jej
    rachunku
    (patrz: http://www.kobieta.mBank.com.pl/regulamin.html )

    Powyższy list został wysłany za Pana zgodą, wyrażoną w momencie podpisania
    umowy o prowadzenie rachunku w mBanku, zgodnie z przepisami ustawy z 29
    sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
    Jeśli nie wyraża Pan zgody na otrzymywanie podobnych wiadomości w
    przyszłości, serdecznie prosimy o kontakt z naszą mLinią: 0 801 362 265

  • 5. Data: 2002-04-27 01:00:01
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości

    > A dawałeś zgodę na przetwarzanie danych w celach
    marketingowych ?

    Tak ... tylko że adres mailowy który podałem juz
    mi się zdezaktualizował ;-)
    Nowy chyba powinienem im wysłac pocztą tradycyjną
    (bo jest zapisany w umowie) ale spróbuję także
    mailem lub przez mlinkę, chociaz to to zacytowałeś
    poniżej do tego nie zachęca ;-)

  • 6. Data: 2002-04-27 10:26:00
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Dnia Sat, 27 Apr 2002 00:16:09 +0200, "camokiller" <c...@h...pl>
    napisał(a):

> [...]
    > takiego maila z mBanku dostałem. Może niedługo będą również jakieś wyciągi
    > tak jak w Inteligo, <mode="złośliwość"> skoro mbankowcy opanowali już
    Ciekawe, bo informacje o promocjach w mBanku, jeśli dobrze pamiętam, to
    dostawałem już pół roku temu (mailem)

    --
    Górnik
    g...@g...w.pl | G.O.R.N.I.K.: General Organism Responsible for