  • 1. Data: 2006-08-05 00:31:20
    Temat: Pieniądze z Anglii do Polski
    Od: "verba" <v...@o...pl>

    Jak w temacie....zielony jestem jak grecka oliwka w biznesie ale obcykałem
    taki plan dzisiaj....
    Założę konto w Moneybookers(przebywam w Polsce)....powiem koledze który musi
    zwrócić mi pieniądze aby także założył konto w Moneybookers(przebywa w
    Anglii). On wpłaci pieniądze na swoje konto w Moneybookers i z 1% prowizją
    przekaże mi zaległe pieniądze. Więc będę miał je już teoretycznie w polskiej
    strefie. Aby zminimalizować koszty takie jak 1,8 euro za wpłacenie ich na
    konto bankowe mbanku, postanowiłem że założę konto bukmacherskie, na które
    ponoć Moneybookers przekazuje pieniadze bez naliczania prowizji....Potem od
    bukmachera w ramach wypłaty wypłacę pieniądze także bez prowizji, bo
    napisane jest tak w regulaminie bukmachera.........
    To jakieś może jest połamane i drewniane ale nikomu chyba się nie uśmiecha
    płacić 30 euro za międzynarodowy przelew, lub wysyłać pieniądze
    listem........Czy mój plan wypali????

  • 2. Data: 2006-08-05 01:27:07
    Temat: Re: Pieniądze z Anglii do Polski
    Od: "Szczepan" <s...@p...onet.pl>

    Wypali. Ja tak robię od kilku miesięcy. Konto bukmacherskie możesz założyć
    tu: www.bet-at-home.pl

  • 3. Data: 2006-08-05 18:04:13
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Szczepan" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Wypali. Ja tak robię od kilku miesięcy. Konto bukmacherskie możesz założyć
    > tu: www.bet-at-home.pl

    Mozna placic karta i wplata jest blyskawiczna...
    Zreszta - z matematycznego punktu widzenia, wedrowka pieniedzy w dluzszym
    okresie czasu jest wylacznie wedrowka jednokierunkowa (od nas do bukmachera)
    :) - wiec w sumie o droge powrotna az tak bardzo si emartwic nie trzeba :)

    Pozdrawiam
    SDD