  • 1. Data: 2006-08-04 16:43:26
    Temat: kredyt samochodowy
    Od: "Remigiusz" <r...@p...onet.pl>

    Interesuje mnie kredyt w wysokości 14 tys. Na okres 3-4 lat. Co polecacie ?

  • 2. Data: 2006-08-04 21:29:49
    Temat: Re: kredyt samochodowy
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    Polecam:
    http://kredyt.org.pl/dominet/238/
    - Wystarczą tylko dwa dokumenty tożsamości - bez zaświadczeń o dochodach.
    - Bez poręczycieli i zastawu rejestrowego z możliwością rezygnacji z polisy
    AC.
    - Możliwość łączenia dochodów małżonków oraz osób zamieszkałych pod jednym
    adresem zameldowania.

    pozdrawiam
    @dams

  • 3. Data: 2006-08-05 06:56:03
    Od: "d_v_d" <d...@v...pl>

    Remigiusz napisał(a):
    > Interesuje mnie kredyt w wysokości 14 tys. Na okres 3-4 lat. Co polecacie ?

    Zanim na coś się zdecydujesz zwróć uwagę nie tylko na nominalne
    oprocentowanie, lecz również na wszelkie koszty, a więc prowizję,
    ubezpieczenie itp.
    Proponowany Ci DominetBank niby ma niższe oprocentowanie, ale prowizja
    za udzielenie kredytu wynosi aż 5%.
    Dlatego ja proponuję Ci MultiBank - gdzie prowizja za udzielenie
    kredytu to tylko 1,5%, a oprocentowanie jest porównywalne.

  • 4. Data: 2006-08-05 09:56:04
    Od: Luki <b...@g...pl>

    Remigiusz napisał(a):
    > Interesuje mnie kredyt w wysokości 14 tys. Na okres 3-4 lat. Co polecacie ?

    a ja w takim samym przypadku poleciłem znajomej wzięcie odnawialnej
    pożyczki do ekonta w mbanku (działa tak jak debet); prowizja ZTCP 0,5%,
    żadnych ubezpieczeń, zabezpieczeń, maksymalny limit to bodajże 6
    krotność miesięcznych wpływów; nie orientuję się jakie jest obecnie %
    kredytów samochodowych ale wówczas koleżanka odwiedzała expandera i
    wszystkie kredyty stricte samochodowe były sporo droższe od takiego
    rozwiązania.

    pozdrawiam,
    Łukasz