  • 1. Data: 2003-03-03 17:02:54
    Temat: Pieniądze na Ukrainę
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "czym" bezpiecznie posłać kasę znajomym na ukrainę.

    No właśnie. Na jakim oni są etapie rozwoju

    a) przelew
    b) czek
    c) w kopertę :-)

  • 2. Data: 2003-03-03 17:30:58
    Temat: Re: Pieniądze na Ukrain
    Od: kobartek <k...@p...fm>

    On Mon, 3 Mar 2003 18:02:54 +0100, "KK" <p...@g...pl> wrote:

    >c) w kopertę :-)

    bron Boze! :)
    co prawda pieniedzy jeszcze nie wysylalem ale zwykle czcionki rowniez
    nie dochodza :) ... (nie za kazdym razem na szczescie)

    b.

  • 3. Data: 2003-03-03 18:18:59
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "kobartek" <k...@p...fm> wrote in message

    > bron Boze! :)
    > co prawda pieniedzy jeszcze nie wysylalem ale zwykle czcionki rowniez
    > nie dochodza :) ... (nie za kazdym razem na szczescie)

    To wiem, dlatego było :-)

  • 4. Data: 2003-03-03 19:43:42
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    > To wiem, dlatego było :-)

    Listy zwykle idą 2 tygodnie i często giną. Pieniądze na Ukrainie biorę
    zwykle z bankomatu (mają ich już sporo w większych miastach) kartą VE z
    Millennium. Osobiście będę około 15 marca w Żytomierzu i Kijowie, więc
    więcej szczegółów będę mógł podać po powrocie. Ludzie zwykle nie posiadają
    kont w banku, a oszczędności trzymają w Euro lub USD.
    Pozdrawiam
    Grzegorz N.

  • 5. Data: 2003-03-03 20:28:11
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:b40b7s$koo$1@pippin.warman.nask.pl...

> [...]
    > więcej szczegółów będę mógł podać po powrocie. Ludzie zwykle nie posiadają
    > kont w banku, a oszczędności trzymają w Euro lub USD.

    A jaka jest możliwość płacenia w drugą stronę - tj. z Ukrainy na konto w
    Polsce? Mają tam SWIFTa ?

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 6. Data: 2003-03-03 20:30:33
    Temat: Re: Pieniądze na Ukrainę
    Od: Krystek <k...@s...pl>

    Dnia 03-03-03 18:02, KK wklepał na klawiaturze nastepujące słowa:

    A może przez "Western Union"?

    K.

  • 7. Data: 2003-03-03 20:35:04
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl> wrote in message

> [...]
    > więcej szczegółów będę mógł podać po powrocie. Ludzie zwykle nie posiadają
    > kont w banku, a oszczędności trzymają w Euro lub USD.

    Tylko, że ja tam nie chcę jechać, tylko wysłać pieniądze.
    Jak będziesz to zorientuj się jak pracują ich banki. Szczególnie zależy mi
    na możliwości realizacji czeków, bo to chyba najsensowniejszy sposób.
    Dzięki

  • 8. Data: 2003-03-03 20:51:39
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Krystek" <k...@s...pl> wrote in message
    > Dnia 03-03-03 18:02, KK wklepał na klawiaturze nastepujące słowa:

    > A może przez "Western Union"?

    A jak oni to dostarczają. Kurierem do domu?
    I ile za to chcą

  • 9. Data: 2003-03-03 21:23:41
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    KK wrote:

    > Tylko, że ja tam nie chcę jechać, tylko wysłać pieniądze.
    > Jak będziesz to zorientuj się jak pracują ich banki. Szczególnie
    > zależy mi na możliwości realizacji czeków, bo to chyba
    > najsensowniejszy sposób. Dzięki

    Na Ukrainie sporo oddziałów ma KB. Spytaj się u nich może ? Generalnie nie
    ma tam problemów z wypłata z bankomatów - może wyślij nieaktywną VE lub
    Maestro - jak dojdzie to ją aktywujesz i odbiorca sobie wypłaci z bankomatu?
    Western Union działa - na pewno w dużych miastach.

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 10. Data: 2003-03-04 07:56:26
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "KK" <p...@g...pl> wrote in message
    > "czym" bezpiecznie posłać kasę znajomym na ukrainę.

    BeeMką z łysymi ;-)))

    K. Kowalski