  • 1. Data: 2003-11-05 11:46:55
    Temat: Pekao wychodzi na prowadzenie
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Witajcie,

    no i się doczekałem. Dostałem info, że za kilka dni będzie możliwy
    dostęp przez WWW do mojego konta w Pekao SA. Tego mi brakowało. W
    końcu Lukas idzie w odstawkę.

    Dla zrzęd marudzących, że Pekao ma niskie oprocentowanie:
    oprocentowanie na ROR-ze może być i 0%. Nie od tego jest ROR....
    Najważniejsza jest ogromna sieć placówek, bodajże największa sieć
    bankomatów, sensowna karta, a nie jakaś VISA....

    Wiwat Pekao.
    --
    Jego Szarość
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 2. Data: 2003-11-05 11:49:06
    Temat: Re: Pekao wychodzi na prowadzenie
    Od: "Kazimierz" <k...@w...pl>

> [...]
    > Najważniejsza jest ogromna sieć placówek, bodajże największa sieć
    > bankomatów, sensowna karta, a nie jakaś VISA....

    Musze przyznac ze nie ubawilem sie juz tak od bardzo dawna :))))))
    Dzieki Ci wielkie :)

  • 3. Data: 2003-11-05 11:56:41
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Wed, 05 Nov 2003 12:46:55 +0100, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >Najważniejsza jest ogromna sieć placówek, bodajże największa sieć
    >bankomatów, sensowna karta, a nie jakaś VISA....

    Nieodpowiadanie na pisma, prawników którzy wiedzą lepiej niż ustawa,
    systemy które nie potrafią wpłaconych własnie pieniędzy pokazać na
    koncie, panie które odmawiaja przyjęcia pisma 'bo tak', procedury
    które nie pozwalają na ujawnienie informacji o kapitale pozostałym do
    spłacenia przez wierzyciela.

    >Wiwat Pekao.

    Też tak mówiłem, dopóki sie nei sparzyłem.
    --
    ___________ (R)

  • 4. Data: 2003-11-05 11:58:09
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>

    Tristan Adler to PR Manager Uni Żubro Italiano czy kto?

  • 5. Data: 2003-11-05 12:20:33
    Od: "ATZ_Rzeszow" <a...@w...pl>

    Buhahaha...
    Czy dzisiaj mamy 1 kwietnia?
    Wszyscy na grupie swietuja jak uciekna z zubra...

    GP

  • 6. Data: 2003-11-05 12:39:00
    Od: "Marcin Zieba" <z...@s...op.pl>

    Tak pisze Adam Płaszczyca:

    > Nieodpowiadanie na pisma, prawników którzy wiedzą lepiej niż ustawa,

    Nie doswiadczylem.

    > systemy które nie potrafią wpłaconych własnie pieniędzy pokazać na
    > koncie,

    Widze od razu.

    > panie które odmawiaja przyjęcia pisma 'bo tak',

    Mialem RORy w wielu bankach, w Pekao SA mam do dzisiaj wlasnie dlatego, ze
    zawsze trafialem na ludzi kompetentnych. Zdecydowanie nie moge tego
    powiedziec o pracownikach innych instytucji bankowych (mam tu na mysli m.in.
    BZ WBK, Kredyt Bank). Mysle, ze to kwestia indywidualnych doswiadczen
    kazdego z nas.

    Nie jestem zatrudniony w Pekao, ale podpisuje sie pod tym, co napisal
    Tristan Alder - dla mnie tez istotna jest przede wszystkim duza siec
    bankomatow i placowek (chociaz tych ostatnich od uruchomienia Pekao24 nie
    odwiedzam).
    Widze spore wady serwisu internetowego - przede wszystkim fakt, ze nie
    zawsze dziala (moze po prostu powinni zmienic nazwe, bo liczba 24
    zdecydowanie tu nie pasuje:)
    ALE poprawilo sie w tej kwestii ostatnio, wiec raczej nie dolacze do grona
    narzekajacych i likwidujacych konta w Pekao SA grupowiczow p.b.b.
    Pzdr,
    MZ

  • 7. Data: 2003-11-05 13:18:48
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Marcin Zieba <z...@s...op.pl> wrote:
    > ALE poprawilo sie w tej kwestii ostatnio, wiec raczej nie dolacze do
    > grona narzekajacych i likwidujacych konta w Pekao SA grupowiczow
    > p.b.b.

    Staary - ale ta CENA!

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 8. Data: 2003-11-05 13:28:26
    Od: "Ryszard Srokosz" <R...@s...pl>

    > Staary - ale ta CENA!

    za jakość trzeba płacić

  • 9. Data: 2003-11-05 13:49:35
    Od: "Marcin Zieba" <z...@s...op.pl>

    Tak pisze Michał 'Amra' Macierzyński:

    > Staary - ale ta CENA!

    Ale cena za co? Za prowadzenie rachunku? 4 PLN to nie tak duzo chyba, to
    tylko 4 PLN wiecej niz w bankach wirtualnych:)
    Pzdr,
    MZ

  • 10. Data: 2003-11-05 13:50:37
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 05 Nov 2003 12:56:41 +0100, Adam Płaszczyca
    <t...@o...org.pl> wrote:

    >On Wed, 05 Nov 2003 12:46:55 +0100, Tristan Alder
    ><s...@p...onet.pl> wrote:

    >Nieodpowiadanie na pisma, prawników którzy wiedzą lepiej niż ustawa,

    pracownice, dla których ważniejszy jest "okólnik" niż regulamin...

    >które nie pozwalają na ujawnienie informacji o kapitale pozostałym do
    >spłacenia przez wierzyciela.

    chyba dłużnika? ;-)
    --
    Jarek Andrzejewski