    From: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pekao wychodzi na prowadzenie
    Date: Wed, 05 Nov 2003 12:56:41 +0100
    Sender: t...@1...0.0.1

    On Wed, 05 Nov 2003 12:46:55 +0100, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >Dla zrzęd marudzących, że Pekao ma niskie oprocentowanie:
    >oprocentowanie na ROR-ze może być i 0%. Nie od tego jest ROR....
    >Najważniejsza jest ogromna sieć placówek, bodajże największa sieć
    >bankomatów, sensowna karta, a nie jakaś VISA....

    Nieodpowiadanie na pisma, prawników którzy wiedzą lepiej niż ustawa,
    systemy które nie potrafią wpłaconych własnie pieniędzy pokazać na
    koncie, panie które odmawiaja przyjęcia pisma 'bo tak', procedury
    które nie pozwalają na ujawnienie informacji o kapitale pozostałym do
    spłacenia przez wierzyciela.

    >Wiwat Pekao.

    Też tak mówiłem, dopóki sie nei sparzyłem.
    --