  • 1. Data: 2004-12-12 17:11:37
    Temat: Pekao - Visa Regata (Electron)
    Od: "fuzzymi" <f...@y...com>

    Witam,

    Czy macie jakies doswiadczenia z uzywaniem tej karty? Wlasnie dostalem toto
    (Visa Electron) w zamian za wypukle MC Partner z Pekao.

    Chcialbym sie teraz dowiedziec, czy bedzie to dzialalo w Internecie. Nauczylem
    sie juz, ze pytac obslugi w oddziale nie warto. Na stronie Pekao w opisie karty
    nie ma takiej informacji (albo ja jej nie moge znalezc). Bardzo Mila Pani
    Joanna z telefonicznej obslugi Centrum Kart - z ktora wlasnie rozmawialem -
    stwierdzila autorytatywnie, ze "plaskimi kartami nie mozna placic w Internecie"
    i skoncentrowala sie na wychwalaniu zalet karty Zlota Regata (wypuklej, a
    jakze). Czyli, ze BMPJ nie slyszala pewnie o Electronie Inteligo, ale to O.K.,
    w koncu BMPJ nie placa za sledzenie osiagniec konkurencji Pekao. Po rozmowie z
    BMPJ wszedlem na strone Plusa i sprobowalem zaplacic rachunek nowa
    karta... "Wynik autoryzacji pozytywny" - zakladam, ze zadzialalo. Czyzby BMPJ
    sie mylila?

    Z gory dzieki za informacje.

    fuzzymi

  • 2. Data: 2004-12-12 18:30:47
    Temat: Re: Pekao - Visa Regata (Electron)
    Od: "maniek" <m...@p...pl>

    Użytkownik "fuzzymi" <f...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > BMPJ wszedlem na strone Plusa i sprobowalem zaplacic rachunek nowa
    > karta... "Wynik autoryzacji pozytywny" - zakladam, ze zadzialalo. Czyzby

    wiesz co to jest plaska (elektorniczna) karta wiec raczej nie powinna korbic
    w necie
    wydaje mi sie ze u plusa cos nie halo ale moze i mozna placic takimi
    pamietaj to visa electron a nie visa :)))

  • 3. Data: 2004-12-12 18:49:45
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-12-12 19:30, Użytkownik maniek napisał:

    > wiesz co to jest plaska (elektorniczna) karta wiec raczej nie powinna korbic
    > w necie

    Dlaczego ma nie korbić?

    > wydaje mi sie ze u plusa cos nie halo ale moze i mozna placic takimi
    > pamietaj to visa electron a nie visa :)))

    I co z tego że to electron?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 4. Data: 2004-12-12 21:00:14
    Od: "gilberto" <g...@p...onet.pl>

    Potwierdzam - karta VE Regata mozna placic w sieci.

  • 5. Data: 2004-12-13 09:03:01
    Od: "Prof_Ex" <p...@N...gazeta.pl>

    gilberto <g...@p...onet.pl> napisał(a):

    [...]
    > Potwierdzam - karta VE Regata mozna placic w sieci.

    Czy ktoś może znalazł odpowiedni zapis w regulaminie tej karty?
    Wydaje mi się, że niestety ta funkcja działa "nieoficjalnie"...

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 6. Data: 2004-12-13 10:38:38
    Od: Krzysztof Kosminski <k...@n...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 13 Dec 2004 09:03:01 +0000 (UTC), Prof_Ex napisał(a)
    w <news:cpjls5$8bo$1@inews.gazeta.pl>:

    > Czy ktoś może znalazł odpowiedni zapis w regulaminie tej karty?
    > Wydaje mi się, że niestety ta funkcja działa "nieoficjalnie"...

    Coś jak kiedyś płacenie Maestro w imprinterach?
    (jak jeszcze była wypukła)?

    Krzysztof

  • 7. Data: 2004-12-13 11:39:29
    Od: "Prof_Ex" <p...@N...gazeta.pl>

    Krzysztof Kosminski <k...@n...gazeta.pl> napisał(a):

    [...]
    > Coś jak kiedyś płacenie Maestro w imprinterach?
    > (jak jeszcze była wypukła)?

    Tego nie testowałem, choć przyznaje - kiedyś Maestro było
    kartą wypukłą a czy istniała możliwość płacenia nim w
    imprinterach nie wiem.
    Z tym "nieoficjalnie" to miałem na myśli VE Fortis Banku.

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex