  • 11. Data: 2003-02-25 15:45:32
    Temat: Re: Pekao SA na zawsze :) Moja odpowiedz troche długa.
    Od: "Konrad M." <d...@k...chip.pl>

    To ja opowiem swoje.
    Moj ojciec zmarł w marcu tamtego roku.Miał kredyt odnawialny.
    Odrazu po smierci moja matka pojechała do banku pokazała akt zgonu.
    W banku powiedziel że rachunek zamykają opłata za prowadzenie i odsetki nie
    bendą naliczane.Tylko prosze dokonywac regularnych wpłat wedle mozliwosci
    finansowych to dług nie pujdzie do firmy windykacyjnej.
    Mineło pół roku i w skrzynce list o tym że na pana koncie utrzymuje sie
    saldo debetowe i prosze je wyrównac bo...........
    Moja matka znowu do banku z aktem zgonu.Znowu wydali pismo że przyjeli.
    Przyszedł styczen tego roku i telefon z banku.Pani chciała rozmawiac z moim
    ojcem by poinformowac go że ma debet na koncie.
    No to moja matka do niej z grubej rury.Pani przeprosiła powiedziała że musi
    sie zorjentowac.
    Nastepnego dnia pani zadzwoniła (specjalnie pewnie żeby nie dostac opie***)
    w godzinach gdy moja matka była w pracy by zgłosiła sie do banku.
    To moja matka znowu do banku...........
    Teraz smiejemy sie że za pół roku znowu przyjdzie jechac do banku.

    NIGDY NIE ZAŁOZE KONTA W PEKAO S.A.

    Pozdrawiam.
    Konrad M.

  • 12. Data: 2003-02-25 15:50:21
    Od: "Konrad M." <d...@k...chip.pl>

    A i teraz wiadomo czemu opłata za eurokonto wzrasta o 2,50.
    Jak zbędna poczta tyle kosztuje.

  • 13. Data: 2003-02-25 16:26:58
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    To jest piekny bank.
    Domyślam się że skoro jest tak trudno zamknąc konto
    to moze ktoś nie zakładał u nich konta a ma złaozone .
    Mogą korzystać z książki telefonicznej lub z nekrologów .
    Bogdan

  • 14. Data: 2003-02-25 16:50:21
    Od: p l <p...@w...pl>

    "Konrad M." wrote:

    > A i teraz wiadomo czemu opłata za eurokonto wzrasta o 2,50.
    > Jak zbędna poczta tyle kosztuje.

    A Eurokonta Plus o 3,50.
    A jak się na tych przymusowych "bezpłatnych ubezpieczeniach"
    Allianz i Elvią obłowią ....

    p l

  • 15. Data: 2003-02-25 17:10:13
    Temat: Re: Pekao SA na zawsze :)
    Od: "olo" <n...@d...pl>

    > Czy jak odrastajace lby hydry beda mnie zalewali tymi swoimi ulotkami
    > co jakis czas.... Ech, kochane Pekao.
    > I znowu bede musial przejsc sie do placowki, usmiechnac sie ladnie i
    > oddac im korespondencje... (pomijajac, ze zjamie to pol godziny...)

    hm a może jakieś pismo (polecony ze zwrotnym potwierdzeniem) z żądaniem
    zaprzestania przetwarzania Twoich danych osobowych

    a później to już tylko poczekac na jakąś kolejną korespondencję i gotowe

  • 16. Data: 2003-02-25 18:34:16
    Od: "Andriej Uljanow" <a...@p...fm>

    Mi papierow nie wysylaja,ale pojechali z grubej rury i przyslali karte Visa
    Classic 2 lata po zamknieciu konta. Zadzwonilem do nich, Pani powiedziala,ze
    moge ja wyrzucic i przepraszaja za cale zamieszanie. 2 miesiace pozniej
    przyslali pismo,ze mam przyjsc do banku podpisac dokumenty.Zadzwonilem i
    powiedzialem,ze nie mam tam konta,wiec nie bede nic robic.Do tego sa u nich
    wieczne kolejki a ja nie mam czasu. Pani mnie blagala,zebym przyszedl, bo
    ona bedzie miala straszne problemy.Akurat przechodzilem obok, zostalem
    obsluzony poza kolejka i na osobnosci. Szkoda,ze tak nie jest u nich
    codziennie ;)

    --
    Pzdr
    Andriej Uljanow

  • 17. Data: 2003-02-25 20:00:53
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > miala straszne problemy.Akurat przechodzilem obok, zostalem
    > obsluzony poza kolejka i na osobnosci. Szkoda,ze tak nie jest u
    > nich codziennie ;)

    ekhem - a ladna chociaz byla ta pani? ;-)))))))

  • 18. Data: 2003-02-25 20:42:28
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    Mój ojciec też dostał informację o podwyżkach mimo że konto zlikwidował
    jakieś 5 lat temu :) Co ciekawe ja też miałem tam konto, zlikwidowałem
    jakies 2 lata temu i broszurki nie dostałem, ale ja z tego co pamiętam
    przy zakładaniu konta nie wyraziłem zgody na przetważanie danych w
    celach marketingowych.

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 19. Data: 2003-02-25 20:52:55
    Od: "eta" <r...@i...pl>

    napisał w wiadomości news:b3fq35$6e0$1@news.onet.pl...
    > Jakos wrzesniu lub pazdzierniku roku panskiego 2001 zlikwidowalem
    > konto w Pekao SA.

    Swego czasu tez przechodzilem procedure zamkniecia eurokonta - po roku od
    zamkniecia kolega wplacil na nieistniejace moje konto jakies tam pieniadze
    (nie wiedzial ze je zamknalem). Poszedlem wiec do banku zapytac sie jak to
    mozliwe - pani najpierw miala pretensje ze podalem koledze numer konta,
    ktore zamknalem i ze to moja wina. Potem jak sprawdzila ze konto
    rzeczywiscie zostalo zamkniete rok temu, stwierdzila ze to niemozliwe - na
    to konto nie powinno sie dac wplacic zadnych pieniedzy, to musi byc jakis
    blad systemu czy cos. Normalnie konto jest aktywne jeszcze chyba pol roku po
    zamknieciu i kazda wplata przedluza ten okres. Ale po roku definitywnie
    kazdy przelew, czy wplata powinno wrocic z powrotem do wplacajacego.
    Wybralem wiec pieniadze z martwego konta i do tego czasu chyba rzeczywiscie
    zostalo zamkniete.