    From: "cyrusNew" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pekao SA dla małej firmy?
    Date: Mon, 31 Jan 2005 23:20:51 +0100

    > Miałem konto firmowe przez 3 lata i przeszedłem do mBanku.
    > To samo mogę ci doradzić, choć znajomi rozważali też ofertę Inteligo.

    mam już konta w PekaoSA i dlatego wolałbym już u nich zostać, ewentualnie
    jak wszystko się rozkręci przejść do mBanku.

    > Generalnie nie mam dobrych doświadczeń z PeKaO S.A. na wymianę tokenu na
    > sprawny czekałem 3 tygodnie (2 lata temu). Sama procedura otwarcia
    > rachunku zajęła wtedy (5 lat temu) około miesiąca - jak jest teraz nie
    > wiem...

    teraz korzystam z pekao24.pl i funkcjonuje to bezproblemowo. Miesiąc czasu
    to całkiem sporo, mam takie pytanie laika, czy jest możliwe otwarcie konta
    gospodarczego w jeden dzień ? :)

    > Mam nadzieję, że coś pomogłem,
    >
    > Tomek
    >
    > PS. Przypominam, że są to opinie z okresu 1998-2002...

    wielkie dzięki, moje poszukiwania opini o mBanku kończyły się głównie na
    historiach o długich zmaganiach z założeniem konta albo na niedziałających
    bankomatach. To oczywiście indywidualne przypadki, ale spodziewałem się że
    założenie konta gospodarczego potrwa znacznie szybciej niż rejestracja
    działalności.

    dzięki i pozdrawiam