-
Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
pl!news.dialog.net.pl!not-for-mail
From: "KK" <k...@c...pwr.wroc.pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Pekao - 2 wpadka
Date: Thu, 4 Jul 2002 18:30:14 +0200
Organization: Dialog Net
Lines: 30
Message-ID: <ag1td3$hvn$1@absinth.dialog.net.pl>
References: <ag0s9a$8nk$1@news.onet.pl> <ag1e3k$2vu8$1@news2.ipartners.pl>
<ag1euc$cs0$1@news.polbox.pl> <ag1fi1$l95$1@absinth.dialog.net.pl>
<ag1gde$e8v$1@news.polbox.pl> <ag1gqh$muu$1@absinth.dialog.net.pl>
<ag1ha7$f8m$1@news.polbox.pl> <ag1j9v$ujn$1@absinth.dialog.net.pl>
<ag1kct$i66$1@news.polbox.pl>
NNTP-Posting-Host: dial-3994.wroclaw.dialog.net.pl
X-Trace: absinth.dialog.net.pl 1025800420 18423 62.87.141.154 (4 Jul 2002 16:33:40
GMT)
X-Complaints-To: a...@d...net.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 4 Jul 2002 16:33:40 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4522.1200
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4910.0300
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:191608
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Pawel Kierski" <p...@m...com.pl> napisał w wiadomości
news:ag1kct$i66$1@news.polbox.pl...
>
> Nie raz. Ale dlaczego nie zwrócić im uwagę na bałagan, który - jak
> widać z przykładów - jest permanentny? Wiem - duża firma, to minimalne
> błędy dają sporo pomyłek. Faktycznie przegiąłem w pierwszej propozycji
> natychmiastowego zgłaszania. Ale dlaczegoby nie poinformować, że takie
> praktyki są łamaniem przepisów i jeśli sprawa się nie poprawi, to zgłosić
> gdzie trzeba. Przecież GIODO co najwyżej pogrozi im palcem, a o to
> w zasadzie chodzi.
>
Ja staram się załatwiać sprawy polubownie. i naprawdę to funkcjonuje.
W wielu przypadkach wystarczy telefon, miłe słowo na początek i konkretne
wyjasnienie sprawy co się chce.
Jak się zaczyna od wrzasków, to później naprawdę trudno coś załatwiać.
W wielu urzędach to się nawet nie muszę przedstawiać bo po głosie wiedzą kto
dzwoni. I naprawdę ludzi po drugiej stronie starają się mi pomóc. W ten
sposób załatwiam sprawy w banku, zusie, pzu...
telefoniczne biura obsługi starasznie dużo zepsuły, bo za każdym razem
dodzwaniam się do innej osoby, ale jak już się przebrnie przez bok i dzwoni
do konkretnej osoby to zaczyna być miło.
kk
Następne wpisy z tego wątku
- 04.07.02 17:39 Grzegorz Podsiadło
- 05.07.02 08:06 Pawel Kierski
- 05.07.02 11:32 t...@p...onet.pl
- 05.07.02 22:21 t...@p...onet.pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Re: Prawo móżdżek...
- frankowicze odcinek NNN
- O wisienkach
- zysk NBP
- Dostałem nową kartę
- Velobank -- KK Mastercard
- cyrk Kometa
- uczcie się Anglicy
- no w końcu zadzwonił wnuczek
- zbyt silny złoty byłby problemem
- Re: VATafera
- Karta Revolut a Allegro
- VeloBank przejęty przez amerykanski fundusz
Najnowsze wątki
- 2024-05-07 Chess
- 2024-05-07 Vitruvian Man - parts 7-11a
- 2024-05-06 Re: Prawo móżdżek...
- 2024-04-29 frankowicze odcinek NNN
- 2024-04-25 O wisienkach
- 2024-04-25 zysk NBP
- 2024-04-23 Dostałem nową kartę
- 2024-04-22 Velobank -- KK Mastercard
- 2024-04-21 cyrk Kometa
- 2024-04-19 uczcie się Anglicy
- 2024-04-16 no w końcu zadzwonił wnuczek
- 2024-04-11 zbyt silny złoty byłby problemem
- 2024-04-04 Re: VATafera
- 2024-04-04 Karta Revolut a Allegro
- 2024-03-29 VeloBank przejęty przez amerykanski fundusz