eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPekao - 2 wpadka › Re: Pekao - 2 wpadka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.dialog.net.pl!not-for-mail
    From: "KK" <k...@c...pwr.wroc.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pekao - 2 wpadka
    Date: Thu, 4 Jul 2002 18:30:14 +0200
    Organization: Dialog Net
    Lines: 30
    Message-ID: <ag1td3$hvn$1@absinth.dialog.net.pl>
    References: <ag0s9a$8nk$1@news.onet.pl> <ag1e3k$2vu8$1@news2.ipartners.pl>
    <ag1euc$cs0$1@news.polbox.pl> <ag1fi1$l95$1@absinth.dialog.net.pl>
    <ag1gde$e8v$1@news.polbox.pl> <ag1gqh$muu$1@absinth.dialog.net.pl>
    <ag1ha7$f8m$1@news.polbox.pl> <ag1j9v$ujn$1@absinth.dialog.net.pl>
    <ag1kct$i66$1@news.polbox.pl>
    NNTP-Posting-Host: dial-3994.wroclaw.dialog.net.pl
    X-Trace: absinth.dialog.net.pl 1025800420 18423 62.87.141.154 (4 Jul 2002 16:33:40
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 4 Jul 2002 16:33:40 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4522.1200
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4910.0300
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:191608
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Pawel Kierski" <p...@m...com.pl> napisał w wiadomości
    news:ag1kct$i66$1@news.polbox.pl...

    >
    > Nie raz. Ale dlaczego nie zwrócić im uwagę na bałagan, który - jak
    > widać z przykładów - jest permanentny? Wiem - duża firma, to minimalne
    > błędy dają sporo pomyłek. Faktycznie przegiąłem w pierwszej propozycji
    > natychmiastowego zgłaszania. Ale dlaczegoby nie poinformować, że takie
    > praktyki są łamaniem przepisów i jeśli sprawa się nie poprawi, to zgłosić
    > gdzie trzeba. Przecież GIODO co najwyżej pogrozi im palcem, a o to
    > w zasadzie chodzi.
    >

    Ja staram się załatwiać sprawy polubownie. i naprawdę to funkcjonuje.
    W wielu przypadkach wystarczy telefon, miłe słowo na początek i konkretne
    wyjasnienie sprawy co się chce.
    Jak się zaczyna od wrzasków, to później naprawdę trudno coś załatwiać.
    W wielu urzędach to się nawet nie muszę przedstawiać bo po głosie wiedzą kto
    dzwoni. I naprawdę ludzi po drugiej stronie starają się mi pomóc. W ten
    sposób załatwiam sprawy w banku, zusie, pzu...
    telefoniczne biura obsługi starasznie dużo zepsuły, bo za każdym razem
    dodzwaniam się do innej osoby, ale jak już się przebrnie przez bok i dzwoni
    do konkretnej osoby to zaczyna być miło.


    kk



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1