  • 31. Data: 2008-03-05 08:54:53
    Temat: Re: Pekało - zajefajny bank :)
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Maciej Loret"
    > Zlecenia stałe PekaoSA są darmowe.

    jesli tak, to faktycznie wygodnie - tyle ze po banku,
    o ktorym wszyscy mówią, że wystarczy obok niego przejsc zeby
    zaplacic jakąs prowizję darmowych zlecen stalych
    sie nie spodziewalem
    Pewnie tez widac je na podgladzie w pekao24,
    a PZ przychodzi znienacka i wczesniej nie widac ile tego
    bedzie
    *** blad ***

  • 32. Data: 2008-03-05 09:07:06
    Od: Maciej Loret <m...@p...pl>

    Witam.

    > jesli tak, to faktycznie wygodnie - tyle ze po banku,
    > o ktorym wszyscy mówią, że wystarczy obok niego przejsc zeby
    > zaplacic jakąs prowizję darmowych zlecen stalych
    > sie nie spodziewalem

    Zawsze były. Może coś się zmieni...
    Ja korzystam tylko z konta (drogiego!), nie interesują mnie tam żadne
    karty, kredyty, debety, itd...

    > Pewnie tez widac je na podgladzie w pekao24,

    Widać, ale tylko od momentu spłaty. Prawie na pewno bez bytności w
    oddziale, nie da się takiego zlecenia ustanowić czy zmienić.

    > a PZ przychodzi znienacka i wczesniej nie widac ile tego
    > bedzie

    Nie wiem, nie używam tego wynalazku.

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    www.maciejloret.neostrada.pl - linki dla właścicieli Alfa Romeo i Mazdy

  • 33. Data: 2008-03-05 09:10:53
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 05 Mar 2008 09:15:51 +0100, Maciej Loret napisał(a):
    > Witam.
    > Ale istnieją. I nie sądzę, by to się zmieniło w ciągu kilku najbliższych
    > lat...

    Dla mnie nie istnieją :)

    > W wielu innych kk też możesz o tym pomarzyć... -> Citi...

    W Citi zobaczę gdy tylko transakcja przejdzie - w systemie internetowym.
    A w Pekao - dopiero po miesiącu, jak przyjdzie wyciąg...

    > Zwiększyć limit...

    Ta, i wozić się miesiąc z durnymi papierkami z US/ZUS? Dziękuję...

    > Mniej więcej w tej samej erze jest Citi, ale ja się zdążyłem przyzwyczaić...

    Ale Citi przynajmniej jest znane z sensownego podejścia do klientów i do
    reklamowanych transakcji - w przeciwieństwie do Pekało, które ma tu jak
    najgorszą kartotekę :)

    Zaś co do zleceń stałych - ja tam wolę sam takie rzeczy kontrolować :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 34. Data: 2008-03-05 09:25:43
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Maciej Loret"
> [...]
    >
    > Widać, ale tylko od momentu spłaty. Prawie na pewno bez bytności w
    > oddziale, nie da się takiego zlecenia ustanowić czy zmienić.

    no to niedopracowali polaczenia systemow
    PKOBP tez ma klasyczne zlecenia stale ze zmienna kwotą wprowadzane
    przez pracownika banku, ale w pkointeligo je widac obok tych
    ktore wprowadzil wlasciciel przez internet
    Wystarczy je np dla uzytkownika zablokowac, jesli bank chce miec
    je pod kontrolą - widzialem ze dla normalnych kont to jednak 2 zl/mies
    kosztuje
    *** blad ***

  • 35. Data: 2008-03-05 10:31:45
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 5 Mar, 10:07, Maciej Loret <m...@p...pl> wrote:
    > Witam.

    > Zawsze były. Może coś się zmieni...
    > Ja korzystam tylko z konta (drogiego!), nie interesują mnie tam żadne
    > karty, kredyty, debety, itd...

    Moze tu jest przyczyna dlaczego sa darmowe.
    Trzeba albo blokowac z wyprzedzeniem srodki na niskooprocentowanym
    ROR, albo dla bezpieczenstwa wykupic limit debetowy w koncie.

  • 36. Data: 2008-03-05 10:33:19
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    I chyba też skorzystać z wpłatomatu?
    To znaczy jestem ciekaw, czy wpłatomat potrzebuje PIN, czy wystarczy mu sama karta w
    brzuchu.
    Imho w Nordei nie potrzeba pinu, ale pewien nie jestem.
    W takim PKO BP jak to państwowym potrzeba wszystko łącznie z numerem kapelusza
    pradziadka.
    I nie zapomnijcie długopisu ;-))
    JaC

    -----

  • 37. Data: 2008-03-05 10:38:57
    Od: Maciej Loret <m...@p...pl>

    Witam.

    > no to niedopracowali polaczenia systemow

    To nie ma nic wspólnego z połączeniem, tzn. takiej funkcjonalności nigdy
    nie było. Chyba, że mieli wprowadzić po połączeniu... Dla mnie nie ma
    problemu, bo dostawców mediów nie zmieniam codziennie a raz na rok mogę
    się przejść do odziału...

    > PKOBP tez ma klasyczne zlecenia stale ze zmienna kwotą wprowadzane
    > przez pracownika banku, ale w pkointeligo je widac obok tych
    > ktore wprowadzil wlasciciel przez internet

    Nie tylko kwotą. Datą również. Ja np. za gaz nie mogę zapłacić z
    wyprzedzeniem, bo nie wiem nie tylko jakiego dnia i na jaką kwotę
    przyśle gazownia fakturę, nie wiem nawet w jakim miesiącu będzie
    następna faktura.

  • 38. Data: 2008-03-05 10:47:45
    Od: Maciej Loret <m...@p...pl>

    Witam.

    > Moze tu jest przyczyna dlaczego sa darmowe.
    > Trzeba albo blokowac z wyprzedzeniem srodki na niskooprocentowanym
    > ROR, albo dla bezpieczenstwa wykupic limit debetowy w koncie.

    Ja myślę, że to zaszłość i do tej pory zapomnieli zrobić z tym porządek
    (czytaj zlikwidować lub wprowadzić opłatę).

  • 39. Data: 2008-03-05 10:51:57
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 5 Mar, 11:47, Maciej Loret <m...@p...pl> wrote:
    > Witam.

    > Ja myślę, że to zaszłość i do tej pory zapomnieli zrobić z tym porządek
    > (czytaj zlikwidować lub wprowadzić opłatę).

    Watpie.
    Stawiam raczej na to, ze wiekszosc korzystajacych wykupuje kredyt
    odnawialny w koncie dla bezpieczenstwa. A w pekalo jest wyjatkowo
    drogi.

  • 40. Data: 2008-03-05 10:52:51
    Od: Maciej Loret <m...@p...pl>

    Witam.

    > W Citi zobaczę gdy tylko transakcja przejdzie - w systemie internetowym.

    To ja mam chyba inny internet albo inne Citi...
    Miesiąc, to nie, ale 1-2 dni potrafi potrwać nim transakcja się pokaże...

    > A w Pekao - dopiero po miesiącu, jak przyjdzie wyciąg...

    Nie mam, nie korzystam, nie wiem...

    > Ta, i wozić się miesiąc z durnymi papierkami z US/ZUS? Dziękuję...

    Ja nie wiem co to US/ZUS, więc mnie to nie dotyczy...

    > Ale Citi przynajmniej jest znane z sensownego podejścia do klientów i do
    > reklamowanych transakcji - w przeciwieństwie do Pekało, które ma tu jak
    > najgorszą kartotekę :)

    Nie wiem, używałem ich kk/charge ze dwa, może trzy lata... Ale niewiele
    zapamiętałem z tego okresu, więc nie było ani specjalnie źle ani
    specjalnie rewelacyjnie...

    > Zaś co do zleceń stałych - ja tam wolę sam takie rzeczy kontrolować :)

    Nie tyle wolisz, co musisz... Mnie czasem nie ma w domu tydzień-dwa i w
    tym czasie nie muszę się niczym przejmować, prócz zapewnienia środków na
    koncie w dniu zapłaty...